کد خبر : 1836181 | 10 مرداد 1401 ساعت 08:33 | 328 بازدید | 0 دیدگاه

تلاش کمانداران معلول برای مدال‌آوری در قونیه

مربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به اعزام ۱۱ کماندار به بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: تلاش بر این است که حضوری پررنگ و مدال آور در اولین دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی داشته باشیم.

تلاش کمانداران معلول برای مدال‌آوری در قونیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جبرئیل عبادی درباره زمان اعزام کمانداران معلول به بازیهای کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی کمانداران برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی از امروز شنبه ۸ مرداد با حضور ۱۱ ورزشکار در سایت تیروکمان آغاز شده و تا ۱۶ مرداد قبل از اعزام تیم به ترکیه ادامه خواهد داشت، البته کمانداران معلول برای انجام کلاس بندی و چک تجهیزات خود چند روز زودتر عازم این مسابقات می‌شوند.

وی از محمدرضا زندی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا عامری، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، منیره السادات حسینی، غلامرضا رحیمی، فرزانه عسگری، مریم یاورپور، هادی نوری و سمیه رحیمی به عنوان کمانداران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی نام برد و گفت: در اردوی آخر فشار تمرینات را کاهش دادیم و تمرکز اصلی را روی تمرینات تیمی معطوف کردیم تا ورزشکاران زیاد خسته نشوند و در شرایط خوبی عازم ترکیه شوند.

مربی تیم ملی پاراتیروکمان در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در اولین حضور کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی هستید، تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی جهان امارات کمانداران معلول بهترین نتیجه ممکن را کسب کردند و شرایط آنها بسیار راضی کننده بود. با توجه به این که سطح بازیهای کشورهای اسلامی پایین تر از قهرمانی جهان است، پیش‌بینی ما حضور پررنگ و مدال آور در اولین حضور کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی است.

عبادی در پایان یکی از اصلی ترین حریفان ایران در کشورهای اسلامی را ترکیه عنوان کرد و گفت: ترکیه به دلیل شرایط میزبانی سخت‌ترین حریف برای کمانداران ایران است و قطعا برای کسب مدال رقابت سختی را با میزبان خواهیم داشت. البته کمانداران ما نیز جزو بهترین‌ها هستند و برای کسب سکو تلاش خواهند کرد.

دیدگاه‌ها