کد خبر : 1836188 | 10 مرداد 1401 ساعت 09:52 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

گالتیه: تنها هدف بازیکنان PSG قهرمانی است

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر نانت بسیار راضی است.

گالتیه: تنها هدف بازیکنان PSG قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی شب گذشته در دیدار سوپر جام فوتبال فرانسه به مصاف نانت رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
نیمار (دو بار)، لیونل مسی و سرخیو راموس توانستند گل‌های این تیم را در این دیدار به ثمر برسانند تا پی اس جی با فتح این جام به استقبال فصل جدید با حضور مربی جدید روی نیمکت این تیم برود.
گالتیه که پس از پایان فصل گذشته جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم شد، برای اولین بار در این بازی و طی یک دیدار رسمی هدایت تیمش را برعهده داشت و به نظر می‌رسد نسبت به آینده بسیار امیدوار است. 
این مربی فرانسوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما دیداری بسیار جدی و مهم را برگزار کردیم و من از این که توانستیم با اشتیاق زیاد و عزم راسخ در این بازی حضور پیدا کنیم و آن را به سود خودمان تمام کنیم بسیار راضی هستم.»

1731595
او با اشاره به فرصت‌هایی که بازیکنانش در این بازی خلق کردند اظهار داشت:« ما شانس‌های خوبی را در شروع بازی داشتیم و آنها هم یک یا دو بار فرصت گلزنی پیدا کردند. ما این ثبات را حفظ کردیم و من دیدم که بازیکنانم بسیار تلاش کردند. این موضوع برای من بسیار مهم است. این پیروزی بسیار خوبی بود. بردن جام به پاریس بسیار لذتبخش است.»
گالتیه درباره اتفاقاتی که پیش از این در این تیم رخ داده بود اضافه کرد:« من فکر می‌کنم پی اس جی فصل قبل حتی وقتی قهرمان شد مورد انتقاد قرار داشت. من این بازیکنان را بسیار تحت نظر گرفتم و صحبت‌های بسیاری با آنها داشتم. ما در طول چهار یا پنج هفته گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و حالا آماده هستیم.»
سرمربی جدید پی اس جی با اشاره به رابطه خوبش با بازیکنان ادامه داد:« ما تغییراتی در بین بازیکنان داشتیم. ما صحبت‌های زیادی درباره دنیای ستارگان فوتبال با هم انجام دادیم اما آنها بالاتر از هر چیزی بازیکنانی هستند که دوست دارند بازی کنند و هدف آنها قهرمانی است. ما باید با تمام وجود به آنها کمک کنیم.»

دیدگاه‌ها