کد خبر : 1836219 | 10 مرداد 1401 ساعت 11:53 | 865 بازدید | 1 دیدگاه

فرجی: اعتماد استکی به جوانان باعث پیشرفت بوکس شد

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: عدم توجه استکی به اسم‌ها و توجه به جوانان باعث پیشرفت بوکس ایران شده است.

فرجی: اعتماد استکی به جوانان باعث پیشرفت بوکس شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، باقر فرجی در خصوص تورنمنت‌بین‌المللی کویت اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و تیم‌های ازبکستان، تایلند و چین با تیم‌های بسیار خوبی در مسابقات حضور داشتند. این مسابقات نیز اولین تجربه برون مرزی من بود و خدا را شکر توانستم مسابقات خوبی را انجام بدهم و در نهایت به مدال نقره برسم.

وی در خصوص ابراز رضایت سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون بوکس از عملکرد ملی‌پوشان گفت: وقتی سرمربی و رئیس فدراسیون راضی باشند، طبیعتاً باعث خوشحالی خواهد بود. امیدوارم در اردوهای تیم ملی بتوانم بهتر از این نیز بشوم و باز هم رضایت کادرفنی و مسئولان فدراسیون جلب کنم.

نایب قهرمان تورنمنت بین‌المللی کویت با اشاره به اینکه مصدومیت مانع کسب مدال طلای او شد، تاکید کرد: از ابتدا به دنبال مدال طلا بودم و حتی پیش‌بینی می‌کردم در دیدار فینال از سد بوکسور تایلندی عبور کنم. در فینال نیز در راند اول 4 بر یک جلو بودم، اما متاسفانه در راند دوم از ناحیه ابرو آسیب دیدم و داوران مسابقه را به  نفع حریف تایلندی اعلام کردند. بوکسوری تایلند در مرحله نیمه‌نهایی موفق به شکست بوکسور قدرتمند ازبکستان شده بود و حریف خوبی بود، اما قطعاً اگر مصدوم نشده بودم به مدال طلا می‌رسیدم. با تمام وجود در دیدار فینال حاضر شده بودم، اما قسمت نشد.

فرجی در خصوص اعتماد کادرفنی به جوانان گفت: اعتماد کادرفنی به من، مصطفی ریگی و حسین میراحمدی انگیزه‌های ما را افزایش داده بود. اعتماد استکی به بوکسورهای جوانان به خاطر شجاعت و نگاه متفاوت او است که نکته بسیار ارزشمندی است و همین موضوع باعث پیشرفت بوکس ایران شده است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای بوکسورهای کشورمان تصریح کرد: بوکسورهای ما هیچ چیزی از بوکسورهای خوبی دنیا کم ندارند و قول می‌دهم در صورت ادامه روند پیشرفت بوکس ایران توانایی کسب مدال المپیک را در پاریس خواهیم داشت.

ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص شانس حضور خود در قهرمانی آسیا گفت: برای این مسابقات انتخابی خواهیم داشت و رقبای قدرتمندی نیز دارم، امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب اعزام شوم. علیرضا استکی نشان داده است به اسم‌ها توجه نمی‌کند و هر کسی که در انتخابی برنده باشد را اعزام خواهد کرد و حتی اگر بوکسوری از خارج از اردو بتواند ما سه چهار نفر این وزن را شکست بدهد به مسابقات اعزام خواهد شد و همین تصمیمات استکی باعث پیشرفت بوکس ایران شده است.

دیدگاه‌ها