کد خبر : 1836220 | 10 مرداد 1401 ساعت 11:46 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

راموس: کم کم به دوران اوج برمی‌گردم

سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، می‌گوید در حال برگشتن به دوران اوج و شرایط خوب فیزیکی سال‌های گذشته است.

راموس: کم کم به دوران اوج برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته با پیروزی 0-4 برابر نانت موفق شد عنوان قهرمانی سوپر جام فوتبال فرانسه را از آن خود کند. 
راموس موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به زیبایی هرچه تمام‌تر در این بازی به ثمر برساند و عملکرد درخشان او در این دیدار تحسین بسیاری را به همراه داشت. 
این بازیکن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما از این بازی بسیار راضی هستیم. تلاش کردیم تا اولین بازی فصل را با قهرمانی پشت سر بگذاریم. در این بازی نشان دادیم که چطور باید فوتبال بازی کنیم. توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و گلی دریافت نکنیم. این که توانستیم گل بزنیم بسیار خوب بود. ما 0-4 بردیم و این اولین جام و اولین هدف ما بود که به آن رسیدیم. من از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.»

1731655
راموس درباره شرایط جسمانی و آمادگی‌اش اظهار داشت:« از همه چیز بسیار خوشحال هستم. فصل گذشته بسیار سخت بود اما خوب تمام شد. از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم و از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. کم کم در حال بازگشت به دوران اوج هستم. پیش فصل بسیار خوبی را سپری کردم و احساس خوبی دارم.»
این مدافع اسپانیایی درباره حضور در خط دفاعی پی اس جی اضافه کرد:« ما از سیستم جدیدی استفاده می‌کنیم. باید در کنار کیمپمبه و مارکینیوش کار کنیم. فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی کنار هم نداشتیم. ما باید روی حرکات، زمانبندی و پوشش جای خالی یکدیگر کار کنیم. هنوز نیاز به زمان داریم تا به ثبات دفاعی برسیم. بازی با سه مدافع میانی بسیار خوب است.»

دیدگاه‌ها