کد خبر : 1836236 | 10 مرداد 1401 ساعت 12:58 | 8K بازدید | 7 دیدگاه

تیم ساپینتو یک بازیساز می‌خواهد

نامجومطلق: پیش‌بینی این شرایط تیم امید را می‌کردم

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است با وجود اردوی خوبی که این تیم در ترکیه پشت سر گذاشته هنوز برای قضاوت عملکرد ساپینتو زود است.

نامجومطلق: پیش‌بینی این شرایط تیم امید را می‌کردم

مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگویی با "ورزش سه" درباره شرایط تیم با ساپینتو پیش از شروع مسابقات بیان کرد: برنامه آماده‌سازی خوبی برگزار شده؛ تمرینات مرتب بوده و اردوی خوبی در کشور ترکیه برگزار شده است. البته اردو در فضای بسته بود و خیلی نمی توان صحبت کرد ولی برنامه ریزی خوبی بود. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که تیم بتواند در مسابقات قهرمان شود. نمی‌توان از حالا درباره تیم قضاوت کرد. اعتقادم این است که باید منتظر بمانیم تا ساپینتو از فوتبال و بازیکنان ما شناخت پیدا کند. باید به او زمان بدهیم و بعد درباره‌اش قضاوت کنیم. 
او سپس درباره شرایط استقلال در خط حمله و اینکه گفته می‌شود تیم هنوز وینگر ندارد اضافه کرد: بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. از فصل گذشته بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند ولی در دو پست همچنان برای تقویت ظرفیت وجود دارد و به نظرم باید یک پلی میکر جذب تیم شود. امیدوارم در این فاصله بازیکنان مورد نظر جذب شوند و جای خالی بازیکنان ارزشمند تیم نظیر دانشگر و حسین زاده پر شود.
سوال بعدی درباره دیدار هفته ابتدایی استقلال برابر سپاهان بود که او در واکنش به این سوال گفت: تیم سپاهان تیم بسیار پرمهره و خوبی است. بازیکنان خوبی جذب این تیم شده اند و مهم تر از همه اینکه با توجه به رزومه مورایس، مربی بسیار خوبی دارند. بازی بسیار سختی است و برای قهرمانی بازی های اول از نظر  فنی و روانی خیلی خیلی مهم است. این پیروزی می تواند اعتماد به نفس را افزایش بدهد.
نامجومطلق درباره شرایط تیم امید و انصراف این تیم از حضور در بازی های کشورهای اسلامی اضافه کرد: اصلا تیم امید را کنار بگذارید. تیم های پایه را در نظر بگیرید که اصلا شرایط خوبی در این رده ها نداریم. در صورتی که در تمام دنیا به اندازه تیم های بزرگسال برای تیم های پایه برنامه ریزی می کنند و به همین دلیل هم هست که در این زمینه موفق عمل می کنند. وقتی ما به شرایط تیم های پایه اهمیت ندهیم به نوعی به تیم بزرگسالان اجحاف می شود. تیم ملی امید هم از این مسئله مستثنی نیست و هیچ وقت به آن توجه کافی نمی شود. پیش بینی این شرایط را می کردم. ضمن اینکه با این شرایط داریم مربیان مستعدمان را می‌سوزایم. مهدی مهدوی کیا و مربیانی نظیر او ابتدای مربیگری هستند  و ما آنها را می‌سوزانیم.

دیدگاه‌ها