کد خبر : 1836237 | 10 مرداد 1401 ساعت 13:03 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

از 100 تا 1000 پوند؛ جریمه‌های جرارد در ویلا

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، جریمه‌های مختلفی را برای بازیکنانش در نظر گرفته تا آنها موظف به رعایت قوانین باشند.

از 100 تا 1000 پوند؛ جریمه‌های جرارد در ویلا

به گزارش "ورزش سه"، حضور جرارد روی نیمکت استون ویلا شرایط این تیم را تغییر داد و او حالا آماده است تا تیمی قدرتمند و منضبط را راهی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کند. 
این مربی جوان انگلیسی قوانین سختگیرانه‌ای را برای بازیکنانش در نظر گرفته و به آنها اعلام کرده است که اگر تک تک این قوانین را به درستی رعایت نکنند با جریمه‌های سنگینی از 100 تا 1000 پوند روبرو خواهند شد. 
حالا فهرست جریمه‌های در نظر گرفته شده از سوی سرمربی استون ویلا برای بازیکنان این باشگاه منتشر شده و این موضوع مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 
بر این اساس اگر بازیکنان ویلا حتی یک دقیقه در رسیدن به محل تمرین تاخیر داشته باشند باید 500 پوند جریمه بپردازند. همچنین اگر جی پی اس مخصوص تمرینات را فراموش کنند نیز 100 پوند جریمه خواهند شد. 

1699787


این بازیکنان باید به سرعت برای حضور در زمین تمرین حاضر شوند، در غیر این صورت به ازای هر دقیقه تاخیر برای حضور در زمین چمن باید 200 پوند پرداخت کنند. 
جرارد تاکید زیادی روی وقت‌شناسی بازیکنانش و انضباط آنها در این زمینه دارد و به ازای تاخیر در جلسه تیمی، پیاده‌روی تیمی یا جلسه با مربی در روز بازی نیز 1000 پوند جریمه در نظر گرفته است. تاخیر در جلسه عادی با مربی یا تاخیر در جلسه عادی تیمی نیز به ازای هر دقیقه 200 پوند جریمه به همراه دارد. 
نظم و آراستگی ظاهری نیز اهمیت خاصی برای جرارد دارد و اگر هر بازیکنی ست لباس‌های اشتباه شامل گرمکن و لباس هتل را در روز بازی به تن کند باید بابت هر لباس 100 پوند پرداخت کند. 
جا گذاشتن بشقاب و فنجان روی میز غذاخوری هم 100 پوند بابت هر وسیله جریمه دارد و این شامل جا گذاشتن کیت در زمین تمرین هم می‌شود. پارک ماشین در محیط فوتبالی یا خارج از آن در جایی که مختص پارکینگ نیست هم جریمه مشابهی برای بازیکنان این تیم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها