کد خبر : 1836240 | 10 مرداد 1401 ساعت 13:17 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: تور آمریکا برای بازیکنانم خسته‌کننده بود

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید بازیکنانش پس از تور خسته‌کننده آمریکا هنوز آماده نیستند.

توخل: تور آمریکا برای بازیکنانم خسته‌کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی تور دو هفته‌ای پیش فصل آمریکا را با دو پیروزی برابر اودینزه به پایان رساند. 
با این حال به نظر می‌رسد که توخل از شروع نه چندان خوب تیمش در این کشور که با شکست 3-5 در ضربات پنالتی برابر شارلوت و باخت 0-4 مقابل آرسنال همراه بود چندان راضی نیست. 
این مربی آلمانی حالا مدعی شده است که سفر چلسی به آمریکا و برگزاری تور پیش فصل در این کشور بسیار خسته‌کننده بوده و باعث شده است که آنها برای بازی اول برابر اورتون آماده نباشند. 

1730399


توخل در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« پیش فصل ما خیلی طولانی شد. حضور طولانی‌مدت در آمریکا برای ما بسیار خسته‌کننده و آزاردهنده شد. این که مجبور شدیم امروز در این شرایط سفر کنیم نیز کمکی به بهبود شرایط نکرد و فشار زیادی به تیم آورد.»
او با اشاره به بازی پیش‌رو برابر اورتون گفت:« این هفته هیچ کاری جز این که برای بازی با اورتون آماده شویم نداریم. شروع فصل بسیار به ما نزدیک است. اتفاقات مثبت بسیاری برای ما رخ داد اما باز هم نشان دادیم که نیاز به پیشرفت داریم.»
سرمربی چلسی درباره شرایط تیمش در آستانه آغاز لیگ برتر اضافه کرد:« ما هنوز برای شروع لیگ آماده نیستیم. اما مجبور هم نیستیم که آماده باشیم چون یک هفته دیگر وقت داریم و پس از آن زمان این که در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشیم می‌رسد. شروع فصل همیشه حس بسیار خوبی به همراه دارد. ما این هفته فرصت داریم و هنوز کمی کار داریم که باید به درستی به انجام برسانیم.»

دیدگاه‌ها