کد خبر : 1836245 | 10 مرداد 1401 ساعت 13:38 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

با مصدومیت ستاره‌ها؛ یووه در پی هافبک لاتزیو

مصدومیت‌های متعدد بازیکنان یوونتوس باعث شده که این باشگاه به دنبال جذب سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک لاتزیو، باشد.

با مصدومیت ستاره‌ها؛ یووه در پی هافبک لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امیدوار بود که با اضافه شدن خریدهای جدید و بهبود شرایط بازیکنان سابقش بتواند عملکرد خوبی را در این فصل سری A داشته باشد و بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی برگردد.
اما مصدومیت پل پوگبا که پس از چند سال دوری بار دیگر به جمع بازیکنان این تیم برگشته است باعث شد که شرایط برای آنها کمی نگران‌کننده شود، خصوصا که گفته می‌شود این بازیکن فرانسوی نیاز به درمان جدی برای مصدومیتش از ناحیه زانو دارد و حتی ممکن است تا اوایل سال 2023 قادر به حضور در زمین نباشد. 
از سوی دیگر، وستون مک‌کنی نیز در تمرینات این تیم از ناحیه کتف دچار مصدومیت جدی شد و کادر پزشکی این تیم اعلام کرد که او نیز حداقل یک ماه نمی‌تواند در جمع شاگردان مکس آلگری حضور داشته باشد. 

1730552
علاوه بر این، احتمال جدایی آرتور و آدرین رابیو، دیگر هافبک‌های یووه، در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار جدی است و این کار آنها را بیش از پیش دشوار خواهد کرد.
حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که این مصدومیت‌ها باعث شده که توجه مدیران یوونتوس بار دیگر به میلینکوویچ ساویچ جلب شود. 
ظاهرا مذاکرات با ماتیا کژمان، مدیر برنامه این بازیکن، از سر گرفته شده و روند مثبتی نیز داشته است اما لاتزیو تمایلی برای کاهش مبلغ 60 میلیون یورویی مدنظرش برای فروش این هافبک ندارد اما جدایی رابیو و آرتور شرایط را برای پرداخت این مبلغ هموار خواهد کرد. 
این در حالی است که کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو، ماه پیش مدعی شده بود که اجازه جدایی میلینکوویچ ساویچ را نخواهد داد و او را «پائولو دیبالای لاتزیو» معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها