کد خبر : 1836251 | 10 مرداد 1401 ساعت 14:16 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

سعیدی: به ما نامه نزدند، تمامی هزینه ها انجام شد

واکنش کمیته ملی المپیک به انصراف تیم امید

دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید فدراسیون فوتبال هنوز انصراف تیم امید از بازی های کشورهای اسلامی را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

واکنش کمیته ملی المپیک به انصراف تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از بازی شب گذشته تیم فوتبال امید برابر پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا و دیگر عوامل تیم امید از انصراف این تیم جهت شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خبر دادند، کمیته ملی المپیک از این اتفاق اظهار بی اطلاعی می کند.
کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در واکنش به این ماجرا به "ورزش سه" گفت: مکاتبه ای تا این لحظه از سوی فدراسیون فوتبال در خصوص انصراف تیم امید صورت نگرفته و ما این موضوع را فقط در رسانه ها شنیده ایم. این تیم باید چند روز دیگر به مسابقات اعزام شود و اینکه در چنین فاصله ای انصراف دهند، به هر حال تبعات زیادی خواهد داشت.
وی در خصوص هزینه های صورت گرفته برای اعزام تیم امید عنوان کرد: ثبت نام انجام شده، ورودی ورزشکاران پرداخت شده، بلیت ها گرفته شده، اسکان تهیه شده و تمامی این ها هزینه داشته است. قطعا انصراف تیم فوتبال امید می تواند ضرر مالی هم در پی داشته باشد. 
دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه واکنش مسئولان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی به انصراف تیم امید چه خواهد بود، گفت: فعلا که انصراف به ما هم اعلام نشده است. به هر حال اگر این اتفاق بیفتد، باید راهکاری برای آن در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها