کد خبر : 1836285 | 10 مرداد 1401 ساعت 16:45 | 43.8K بازدید | 5 دیدگاه

پنج ساله تا 2027

رسمی؛ مهاجم رئال به ختافه پیوست

بورخا مایورال، مهاجم رئال مادرید، با قراردادی پنج ساله به ارزش 10 میلیون یورو به ختافه پیوست.

رسمی؛ مهاجم رئال به ختافه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لوکا یوویچ و انتقال این بازیکن به فیورنتینا و همچنین ناکامی رئال مادرید در جذب گزینه‌های مورد نظر در فصل تابستان، باعث بروز شایعاتی مبنی بر تمایل کارلو آنچلوتی به ماندن بورخا مایورال در رختکن این باشگاه شده بود اما مایورال در نهایت جدا شد. این مهاجم جوان در سال‌های اخیر به‌صورت قرضی در تیم‌هایی چون رم و ختافه بازی کرده بود و هرگز بازیکنی در حد و اندازه‌های تیم اول رئال نشان نداد.

1730049

نشریه مارکا هفته گذشته در گزارشی مدعی شد رئال مادرید مشکلی با فروش بورخا مایورال ندارد و حاضر است این مهاجم بلندقامت را با رقمی در حدود 10 میلیون یورو واگذار کند. قرارداد بورخا مایورال در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسید و در باشگاه رئال مادرید هیچ‌کس خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن نبود.

1731753

در نهایت باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش تایید کرد که مایورال با قراردادی پنج ساله به ارزش 10 میلیون یورو به ختافه پیوسته است و به این ترتیب دوران حضور او در رئال پس از 15 سال پایان یافت. مایورال فصل گذشته قرضی برای ختافه بازی کرده بود و سرمربی این تیم از او رضایت کامل داشت. باید دید رئال پس از این انتقال به دنبال جذب یک مهاجم جدید خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها