کد خبر : 1836315 | 10 مرداد 1401 ساعت 19:48 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

سیمون کیائر:

بعد از هشت ماه زجرآور برگشتم

سیمون کیائر، مدافع باتجربه میلان، مدعی شد بعد از سپری کردن دورانی دشوار شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.

بعد از هشت ماه زجرآور برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، سیمون کیائر، مدافع 33 ساله و دانمارکی میلان، در دسامبر سال گذشته و در دقایق ابتدایی دیدار مقابل جنوا از ناحیه زانو آسیب دید و در ادامه کل فصل را از دست داد. حالا کیائر دیروز و در بازی دوستانه پیش فصل میلان مقابل المپیک مارسی، دقایقی به میدان رفت و این مدافع دانمارکی در مصاحبه‌ای بازگشت به میادین را خوشحال کننده توصیف کرده است.

1731815

سیمون کیائر گفت: "من خیلی خوشحالم. هشت ماه پیش مصدوم شدم و این یک راه خیلی طولانی بود، اما حالا خوشحالم که اینجا در کنار هم‌تیمی‌هایم هستم و حالا به پیشرفت چه در قالب تیمی و چه از نظر شخصی فکر می‌کنم. بعد از هشت ماه زجرآور حالا به تیم اضافه شده‌ام، اما شرایط خوبی دارم و البته دلم برای ریتم بازی تنگ شده بود. شما می‌توانید در تمرین هر کاری بخواهید انجام دهید، اما بازی واقعی چیز دیگری است. اگرچه نیاز به بازی کردن دارم، اما همیشه از تمرکز ذهنی لازم برخوردار هستم.

ما مقابل حریف قدرتمندی مانند مارسی که کیفیت بالایی دارد و مثل آتالانتا یا ورونا بازی می‌کند، نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم. ما از نظر فیزیکی در حال بهبود هستیم و در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار داریم. باید بگویم که بازیکنان خط حمله پرسینگ فوق العاده‌ای انجام می‌دهند. اگر پرس از جلو انجام شود، ما در خط دفاعی یک مزیت بزرگ داریم. اما اگر این فشار از سوی مهاجمان میلان نباشد، حریفانِ باکیفیت می‌توانند دروازه ما را باز کنند. همه بازیکنان تیم در بخش دفاعی کمک می‌کنند. ما بالا دفاع می‌کنیم و البته تیمی فشرده هستیم، پس شرایط از این نظر برای میلان مساعد است."

دیدگاه‌ها