کد خبر : 1836321 | 10 مرداد 1401 ساعت 20:02 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

خبرسازی دوباره نیمار؛ مدال‌ها را خودم توزیع می‌کنم

نیمار که نقش مهمی در پیروزی PSG مقابل نانت و فتح سوپرجام فرانسه برای این تیم بازی کرد در پایان مسابقه مدیریت مراسم اهدای مدال‌ها را بر عهده گرفت.

خبرسازی دوباره نیمار؛ مدال‌ها را خودم توزیع می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن دیشب موفق شد در سوپرجام فرانسه حریفش نانت را 4-0 شکست دهد و جام قهرمانی را به‌دست بیاورد. پیروزی پاریسی‌ها با درخشش ستاره‌های این تیم به خصوص نیمار، مسی و راموس همراه بود.

1731828

اما نیمار، ستاره برزیلی PSG، علاوه‌بر به ثمر رساندن دو گل و به خصوص گل زیبایی که با یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند در پایان مسابقه دست به اقدامی عجیب زد و در زمان اهدای مدال‌های قهرمانی به بازیکنان هم‌تیمی، در نقش مدیریت مراسم ظاهر شد و مدال‌ها را شخصا به گردن بازیکنان پاری‌سن ژرمن انداخت.

در پایان مسابقات فینال زمانی که نوبت به مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی فرا می‌رسد؛ مدال‌ها و جام معمولا توسط یکی از مسئولین به بازیکنان تیم برنده اهدا می‌شود. اما نیمار در پایان سوپرجام فرانسه تصمیم گرفت خودش مدال‌های قهرمانی را به گردن بازیکنان PSG بیندازد.

1731829

نیمار در جریان بازی عملکردی فوق‌العاده داشت و علاوه‌بر دو گلی که وارد دروازه نانت کرد روی گل لیونل مسی هم تاثیر داشت و پاس زیبای او ستاره آرژانتینی را در موقعیت گلزنی قرار داد.

نیمار از زمانی که با قراردادی نجومی از بارسلونا راهی PSG شد همواره هدف انتقاد قرار داشته است. امسال تابستان شایعات زیادی درباره جدایی ستاره برزیلی از تیم فرانسوی وجود داشت ولی نیمار همیشه این شایعات را قاطعانه رد کرد و گفت مصمم است با این تیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

1731830

دیدگاه‌ها