کد خبر : 1836324 | 10 مرداد 1401 ساعت 20:22 | 51.5K بازدید | 15 دیدگاه

انتقال غیرمنتظره؛ جدایی اشمایکل از لستر بعد از 11 سال

کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارکی لستر، بعد از یازده سال حضور در این تیم انگلیسی با قراردادی یک میلیون یورویی راهی نیس خواهد شد.

انتقال غیرمنتظره؛ جدایی اشمایکل از لستر بعد از 11 سال

به گزارش "ورزش سه"، کاسپر اشمایکل، سنگربان دانمارکی لسترسیتی، در یازده سال گذشته دروازه‌بان اول این تیم بود. خبری که امروز درباره او منتشر شد بدون‌شک هواداران لستر را شوکه خواهد کرد. اشمایکل از فصل آینده دیگر درون دروازه روباه‌ها نخواهد ایستاد.

بر اساس گزارش‌ها دو باشگاه لستر و نیس برای انتقال دروازه‌بان دانمارکی به توافق رسیدند. اشمایکل با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو راهی فرانسه شده و به نیس خواهد پیوست. قرارداد او با نیس سه ساله است و اشمایکل به‌زودی تست‌های پزشکی را در باشگاه فرانسوی پشت سر می‌گذارد.

1731838

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اشمایکل که پیش از این به مدیران لستر گفته بود تمایلی به جدایی ندارد سرانجام موافقت خود را اعلام کرد.

کاسپر اشمایکل آخرین سال قراردادش با لستر را پشت سر می‌گذاشت. او که ابتدا نمی‌خواست این تیم را بعد از یازده سال ترک کند اما در نهایت به این نتیجه رسید که بهتر است بدون جنجال جدا شود تا دوران درخشان حضورش در تیم انگلیسی با تنش و درگیری، تلخ نشود.

باشگاه نیس در ابتدای تابستان قصد داشت یان سومر دروازه‌بان ملی‌پوش سوئیسی را به‌خدمت بگیرد ولی این انتقال انجام نشد تا توجه این تیم به کاسپر اشمایکل جلب شود.

کاسپر اشمایکل در تابستان 2011 با قراردادی یک میلیون یورویی از لیدز به لسترسیتی پیوست. لستر آن روزها سون گوران اریکسون را روی نیمکت خود می‌دید. انتقال اشمایکل یکی از اولین خریدهای اریکسون در لستر و آغازگر دورانی در این تیم بود که از آن به‌عنوان انتقلاب سون یاد می‌شود. با اینکه اریکسون نتوانست لستر را به لیگ برتر برگرداند اما در سال 2014، روباه‌ها با هدایت نایجل پیرسون موفق شدند با درخشش کاسپر اشمایکل به لیگ برتر صعود کنند. 

دیدگاه‌ها