کد خبر : 1836328 | 10 مرداد 1401 ساعت 20:34 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

برنامه‌های بزرگ سسک؛

دلیل انتقال عجیب ستاره اسپانیایی چه بود؟

سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.

دلیل انتقال عجیب ستاره اسپانیایی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دسته دومی کومو واقع در ایالت لومباردی، در شمال ایتالیا و در ساحل دریاچه لاریو، امروز هیجان انگیزترین لحظات تاریخ خود را سپری کرد و سسک فابرگاس، قهرمان جهان در سال 2010 با قراردادی دو ساله راهی این باشگاه شد. حالا این هافبک اسپانیایی از اهداف بلندمدت خود در این باشگاه سخن گفته و مدعی شد می خواهد باعث صعود کومو به سطح اول فوتبال ایتالیا شود.

سسک فابرگاس گفت: "من اینجا هستم تا کومو را به سری آ ببرم. این باشگاه به من یک پروژه بلندمدت پیشنهاد داده و من می خواهم کومو بیرون از زمین نیز رشد کند. من در دوران حرفه ای خود دو گل به جیجی بوفون زده ام و حالا سعی می کنیم سومی را هم بزنم. کیفیت سری بی بالا است و تیم های سقوط کرده به این لیگ شرایط خوبی دارند. من نمی توانم برای شروع صبر کنم و می خواهم اینجا در کومو کاری جادویی انجام دهم.

1731848

من باید دوباره با سرمربی در مورد شرایط فیزیکی‌ام صحبت کنم. امروز طولانی و بسیار هیجان انگیز بود، اما این فقط روز اول حضورم در اینجاست. چند ماه است به تنهایی تمرین می کنم، اما با کومو قراردادی دو ساله امضا کرده ام، نه برای یک هفته یا 15 روز. اگر برای بازیِ 6 روز دیگر در کوپا ایتالیا آماده باشم که چه خوب، اما در غیر این صورت در مسابقه بعدی به میدان خواهم رفت. از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و این برایم مهم است. ابتدا باید با هم تیمی هایم ملاقات کرده و برای رسیدن به شرایط بدنی مطلوب تلاش کنم.

چرا کومو؟ من به دنبال پول نبودم و فقط می خواستم در پروژه ای شرکت کنم که مرا هیجان زده کند. شرایط در کومو بسیار جالب است و من آینده خوبی در دراز مدت برای این تیم می بینم. هدف کومو کسب موفقیت است و به همین دلیل تصمیم گرفتم روی پروژه این باشگاه تمرکز کنم.

دلایل زیادی وجود داشت که باعث شد من به این باشگاه بیایم. وقتی قراردادم برای اولین بار در زندگی ام به پایان رسید، 2 هزار تماس از افرادی داشتم که نقشی در دنیای فوتبال نداشتند و فقط سعی می کردند از انتقال من پولی به جیب بزنند که من نیز کمی ناامید شدم. انتقال به MLS در برنامه من نبود و می خواستم در اروپا بمانم. البته پیشنهادهای زیادی نداشتم، اما هدفم ماندن در اروپا بود و بالاخره پروژه مناسب را پیدا کردم."

1731847

دیدگاه‌ها