کد خبر : 1836345 | 10 مرداد 1401 ساعت 21:25 | 23.6K بازدید | 8 دیدگاه

فسخ قرارداد الکسیس سانچس با اینترمیلان

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است قرارداد الکسیس سانچس، ستاره اهل شیلی اینتر با این باشگاه فسخ شده است.

فسخ قرارداد الکسیس سانچس با اینترمیلان

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که اخیرا شایعات زیادی درباره جدایی الکسیس سانچس از اینترمیلان مطرح بود و گفته می‌شد او امسال تابستان احتمالا نراتزوری را ترک کرده و راهی مارسی خواهد شد، امروز رسانه‌ها در ایتالیا مدعی شدند که قرارداد او با اینتر فسخ شده است.

دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، این خبر را در توییتر خود اعلام کرد. روزنامه فرانسوی اکیپ هم با تایید این خبر گفت سانچس امروز با مدیران اینتر به توافق رسید و قرارداد او به صورت دوطرفه فسخ شد. اکیپ مدعی است ستاره شیلیایی حالا مانعی برای پیوستن به مارسی نخواهد داشت.

1731867

در روزهای اخیر گفته می‌شد مدیران برنامه‌های سانچس در چند هفته اخیر مذاکرات متعددی با مدیریت نراتزوری داشتند تا آنها را به فسخ قرارداد او راضی کنند. سانچس آخرین سال قرارداد خود با اینتر را پشت سر می‌گذاشت.

یکی از دلایل اصلی الکسیس سانچس برای ترک میلان این بود که او می‌خواست فصل آینده در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و به سانچس اجازه بدهد در این رقابتها به عنوان بازیکن فیکس بازی کند. او در مارسی به هدف خود خواهد رسید.

این ملی‌پوش اهل شیلی بعد از سه سال حضور در اینتر، باشگاه ایتالیایی را ترک می‌کند. سانچس در این مدت هرگز نتوانست انتظارها را برآورده کند و اکثرا نقشی فرعی در ترکیب نراتزوری داشت. او با اینحال نزدیک به صد بازی برای اینتر انجام داد و موفق شد 20 گل برای این تیم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها