کد خبر : 1836351 | 10 مرداد 1401 ساعت 22:23 | 62.6K بازدید | 8 دیدگاه

ظاهر نگران‌کننده بردیا در جدال با مراکش(عکس)

بردیا سعادت، ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران در مسابقه امروز تیم ب با ظاهر نگران کننده در زمین مشاهده شد.

ظاهر نگران‌کننده بردیا در جدال با مراکش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که بعد از گمانه زنی‌های فراوان بالاخره لیست ۱۶ نفره تیم ملی والیبال ایران برای رقابت‌های قهرمانی جهان که قرار است از اوایل شهریور ماه در دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار شود، منتشر شد.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این لیست منتشر شده به بازگشت صابر کاظمی مربوط می‌شد اما این بازگشت به قیمت خط خوردن دیگر ستاره جوان تیم یعنی بردیا سعادت بود.

بردیا سعادت در هفته اول لیگ ملت‌ها نیز در لیست تیم ملی حضور نداشت اما از هفته دوم مسابقات جای صابر کاظمی را گرفت اما با توجه به فرم خیره‌کننده امین اسماعیل‌نژاد نتوانست فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند. در واقع به نظر می‌رسد که احتمالاً او نتوانسته در این مدت نظر مثبت بهروز عطایی را جلب کند و همین موضوع باعث بازگشت صابر کاظمی شده است.

سعادت بعد از خط خوردن از تیم اول والیبال ایران به اردوی تیم ملی ب دعوت شد و امروز در جریان دیدار دوستانه برابر مراکش نیز به میدان رفت اما او با یک ظاهر نگران کننده در زمین مشاهده شد؛ ستاره جوان والیبال ایران با بانداژای بر روی سر خود در میدان حاضر بود تا مشخص شود که از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده اما به نظر می‌رسد که این مصدومیت او خیلی جدی نیست.

1731877

دیدگاه‌ها