کد خبر : 1836369 | 11 مرداد 1401 ساعت 09:08 | 26.9K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره جدید روسونری وارد میلان شد (عکس)

چارلز دی کتلائر، هافبک جوان و بلژیکی، برای نهایی کردن انتقال 35 میلیون یورویی خود به باشگاه میلان، به این شهر سفر کرده است.

ستاره جدید روسونری وارد میلان شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان که فصل گذشته بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، در پنجره تابستانی امسال فعالیت زیادی نداشته و بیشتر در تلاش برای حفظ ترکیب اصلی خود بوده است. اما روسونری مدت‌هاست برای خرید چارلز دی کتلائر، ستاره آینده دار و بلژیکی، وارد عمل شده بود و بالاخره این اتفاق رخ داد. شب گذشته این بازیکن جوان از بروکسل با جت خصوصی در فرودگاه لیناته در میلان فرود آمد تا سرانجام روند انتقال 35 میلیون یورویی خود از کلوب بروژ به روسونری را تکمیل کند.

این ستاره 21 ساله صبح روز سه شنبه تست پزشکی خود را انجام خواهد داد و احتمالا تا ساعتی دیگر خبر رسمی انتقال چارلز دی کتلائر به میلان از سوی این باشگاه پرافتخار اعلام می‌شود. دی کتلائر که در یک سال اخیر نمایش درخشانی ارائه داده، تا به حال هشت بازی ملی برای تیم ملی بلژیک نیز در کارنامه دارد و محصول آکادمی باشگاه کلوب بروژ این کشور به شمار می آید.

این هافبک خلاق فصل گذشته در 49 بازی رسمی، 18 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل نیز ارسال کرد. در نهایت توافق بین میلان و کلوب بروژ با رقم 32 میلیون یورو به اضافه سه میلیون پاداش انجام شده و به نظر می‌رسد حدود 12.5 درصد از رقم انتقال بعدی چارلز دی کتلائر نیز به باشگاه بلژیکی تعلق پیدا خواهد کرد.

1731912
1731913

دیدگاه‌ها