کد خبر : 1836370 | 11 مرداد 1401 ساعت 09:14 | 15.9K بازدید | 4 دیدگاه

ناامید از PSG؛ ستاره لیل به میلان می‌رود؟

شانس میلان برای به خدمت گرفتن رناتو سانچز، هافبک لیل، بار دیگر افزایش پیدا کرد.

ناامید از PSG؛ ستاره لیل به میلان می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیران میلان علاقه زیادی به سانچز داشتند و از ابتدای تابستان در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن بودند. 
با این حال چشم‌انداز پیوستن به پی اس جی و بازی در کنار لیونل مسی، نیمار، کیلیان امباپه و سایر ستاره‌های این تیم باعث شده بود که این بازیکن ادامه حضور در لیگ فرانسه را به پیوستن به میلان ترجیح بدهد. 
تلاش میلان برای جلب نظر او ماه‌ها ادامه داشت و حتی در مقطعی به نظر می‌رسید که او در یک قدمی پیوستن به این باشگاه قرار دارد اما وسوسه حضور در پی اس جی مانع از نهایی شدن این انتقال شد. 
در نهایت نیز بسیاری از منابع خبری ایتالیایی مدعی شدند که میلان از جذب این ستاره پرتغالی ناامید شده و معتقد است که او تصمیم نهایی‌اش برای پیوستن به پی اس جی را گرفته است. 

1723974
حالا کالچومرکاتو و اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده‌اند که این بازیکن از عدم پیشرفت مذاکراتش با پی اس جی بسیار ناراحت و ناراضی است و ژرژ مندس، مدیر برنامه او، بار دیگر مذاکرات مستقیم با میلان را از سر گرفته است. 
انجام این انتقال در صورت موافقت سانچز دشوار نخواهد بود، چون میلان و لیل پیش از این بر سر مبلغ مدنظرشان به توافق رسیده بودند. گفته می‌شود میلان آماده است تا 15 میلیون یورو (با بند پاداش) برای جذب این بازیکن پرداخت کند. 
مشکل اصلی این است که او پس از مطرح شدن درخواست پی اس جی، دستمزد مدنظرش را افزایش داد اما بعید به نظر نمی‌رسد که درخواست او مورد قبول مدیران میلان قرار بگیرد و این بازیکن نیز به زودی به صورت رسمی پیراهن این تیم را به تن کند.

دیدگاه‌ها