کد خبر : 1836387 | 11 مرداد 1401 ساعت 10:20 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

فدراسیون و قانونی که بدان عمل نمی‌کند

مالیات ویلموتس هم به گردن فدراسیون فوتبال افتاد!

فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها تاکید دارد که به هیچ وجه نباید در قرارداد با کادر فنی و هم چنین بازیکنان مسئولیت پرداخت مالیات آن‌ها را بر عهده بگیرند.

مالیات ویلموتس هم به گردن فدراسیون فوتبال افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، به واقع تاکید فدراسیون فوتبال این است که مربیان و بازیکنان باید مالیات قرارداد خود را پرداخت کنند اما اکنون مشخص شده است که گاهی فدراسیون فوتبال خود به قانونی که وضع کرده و بر اجرای آن تاکید دارد عمل نمی‌کند! بنا به گفته آرش فرهادی، مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال، اکنون 32 میلیارد تومان مالیات برای قرارداد مارک و یلموتس از سوی اداره مالیات تعیین شده است به علاوه اینکه مدتی است فدراسیون فوتبال به صورت اقساطی مالیات قرارداد کارلوس کی‌روش را هم پرداخت می‌کند!

این نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال در عقد قرارداد با مارک ویلموتس و هم چنین کارلوس کی‌روش مسئولیت پرداخت مالیات آنها را به دوش گرفته است که این خلاف قانونی است که از سوی این نهاد وسازمان لیگ وضع شده و به باشگاه‌ها ابلاغ شده است؛ به خوبی می دانیم در هیچ کشوری اداره مالیات برای اخذ درآمد مالیات بازیکن و مربی به باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال مراجعه نمی‌کند و این مربیان و بازیکنان هستند که مسئول پرداخت مالیات قرارداد خود هستند. به نظر می‌رسد در ایران چه از سوی فدراسیون فوتبال و چه از سوی باشگاه‌ها پرداخت مالیات یکی از گزینه‌های قرارداد است!

دیدگاه‌ها