کد خبر : 1836389 | 11 مرداد 1401 ساعت 10:24 | 10.6K بازدید | 4 دیدگاه

بعد از شکست در جام حذفی؛

این موارد باید در بایرلورکوزن تغییر کند

علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.

این موارد باید در بایرلورکوزن تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین لورکوزن در جام حذفی برابر تیم گمنام الورسبرگ با نتیجه 3-4، رویاهای این تیم برای کسب یک عنوان قهرمانی در طول فصل را نقش برآب کرد. اگرچه همه اعضای این باشگاه از این باخت غیرمنتظره در ابتدای فصل شوکه شده‌اند، اما امیدوارند در ادامه فصل شرایط تغییر کند. در شرایطی که این تیم از شانس‌های قهرمانی در دی اف بی پوکال محسوب می‌شد، حالا در اولین گام شاهد حذف لورکوزن از این مسابقات بودیم.

1731946

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، بعد از این شکست مدعی شد به بازیکنان تیم اعلام کرده که آنها شنبه یک شانس بزرگ دیگر در بوندسلیگا دارند و باید چهره متفاوتی از خود نشان دهند. رولفس در ادامه گفت: "به نظر من عدم تمایل به همکاری بین بازیکنان در هنگام دفاع کردن، عامل اصلی این باخت محسوب می‌شود."

رابرت آندریچ، هافبک لوزکوزن نیز به آینده امیدوار است: "ما باید روی چیزهایی تمرکز کنیم که باعث پیشرفت کمی شوند، زیاد صحبت کنیم و فقط باید در ادامه فصل تلاش خود را افزایش دهیم."

اما جرارد سیووانه، سرمربی لورکوزن نیز پس از شکست در جام حذفی گفت: "ما باید در مورد علل این باخت تحقیق کنیم، اما مطمئنا قرار نیست همه چیز را وارونه جلوه دهیم و باید اعتراف کنم روز سیاهی داشتیم. شرم آور اینکه شانس قهرمانی را از دست دادیم و باید سعی کنیم در ادامه فصل عملکرد بهتری ارائه دهیم. فقط صحبت کردن کمکی نمی کند بلکه باید در تمرینات بهتر عمل کنیم، زیرا ما به یک واکنش واقعی نیاز داریم. "

منبع: بیلد

دیدگاه‌ها