کد خبر : 1836392 | 11 مرداد 1401 ساعت 10:43 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

داوری: میانگین سنی تیم ملی بسکتبال بالا است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: میانگین سنی تیم ملی بالا است و باید کم کم جابجایی را انجام دهیم تا تیم به شرایط آرمانی برسد.

داوری: میانگین سنی تیم ملی بسکتبال بالا است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، درباره شائبه‌ها و بحث برکناری محسن صادق‌زاده مدیر تیم ملی بزرگسالان ایران اظهار داشت: ما در مرحله اول تصمیم داریم مدیر تیم‌‌های پایه را معرفی کنیم، اما در مورد آقای صادق‌زاده تغییراتی وجود ندارد و او تا آخر پنجره‌های جام جهانی 2023 کنار ما حضور خواهد داشت. بعد از جلسات هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون رسما نتیجه گیری می‌کند.

وی درباره بحث قرارداد دلاری سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی نیز تاکید کرد: چنین صحبت‌هایی مسائل داخلی فدراسیون و بر اساس قوانین است و مشکلی ندارد.

داوری درباره آخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان نیز افزود: برنامه‌‌هایی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و و بلند مدت داریم که با آقای ارمغانی در میان گذاشته‌ایم تا نتیجه خوبی حاصل شود. با توجه به فاصله کم میان پنجره انتخابی جام جهانی و کاپ آسیا قرار شد با تیم باتجربه‌تری وارد مسابقات شویم، اما تلاش شد تغییراتی در جهت برنامه‌ها صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: این تغییرات بیشتر درباره بازیکنان هست و روندی است که باید به اجبار انجام شود. نیاز هست که تغییرات درباره ساخت نسل جدید صورت بگیرد، چرا که میانگین سنی تیم بالا است و باید کم کم این جابجایی را انجام دهیم تا تیم به شرایط آرمانی برسد و یک تیم پویا و خوبی را نسبت به گذشته داشته باشیم.

داوری افزود: دید ما باید مسابقات جهانی باشد و نه اینکه صرفا مسابقاتی فقط در سطح آسیا را مد نظر قرار دهیم. ما باید به عنوان یک تیم باتجربه در مسابقات جهانی هم موفق ظاهر شویم و همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها