کد خبر : 1836407 | 11 مرداد 1401 ساعت 11:41 | 122.5K بازدید | 14 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه؛

تلخ و ناراحت کننده؛ قهرمان آسیا در آستانه فروپاشی!

پر افتخارترین تیم والیبال آسیا این روزها وضعیت عجیب و نابسامانی دارد.

تلخ و ناراحت کننده؛ قهرمان آسیا در آستانه فروپاشی!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران یکی از ریشه دار ترین تیم‌های تاریخ والیبال ایران محسوب می‌شود. این باشگاه تهرانی نه تنها در ایران بلکه در آسیا نیز پرافتخارترین است و همواره در سالیان اخیر مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران و جام باشگاه های آسیا بوده است.

پیکان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر نیز عالی ظاهر شد و تحت هدایت پیمان اکبری به فینال رقابت ها رسید و در این راه تیم پر ستاره سپاهان را هم شکست داد. با این وجود آن ها در دیدار فینال کار را به تیم شگفتی ساز شهداب یزد واگذار کردند.

1731987

در ادامه پیکان در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور یافت؛ آن هم نه یک حضور معمولی چرا که با تلاش های مدیر عامل وقت باشگاه یعنی امیر عطابخش این تیم چهار بازیکن سطح اول جهانی یعنی اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سید محمد موسوی را در اختیار گرفت که در نوع خود اقدام تحسین برانگیزی محسوب می شد.

پیکان به کمک این ستاره های جذاب موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه های آسیا را بالای سر ببرد و همچنان به سلطه خود به عنوان پر افتخار ترین تیم والیبال آسیا ادامه دهد. با این حال تیم والیبال پیکان این روزها وضعیت کاملا مبهمی دارد و شرایط برای آن ها نگران کننده است.

1731986

بر اساس پیگیری های ما پیمان اکبری در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و بعد از او چند ستاره کلیدی نیز از تیم تهرانی جدا خواهند شد. همچنین قرار است ارومیه به زودی از تیم جدید خود رونمایی کند و احتمالا مقصد پیمان اکبری و چند ستاره پیکان این تیم خواهد بود.

با این تفاسیر به نظر می رسد که بر خلاف سال های گذشته در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر شاهد حضور یک پیکان مدعی در مسابقات نخواهیم بود که شاید جدایی عطابخش از تیم و تغییر سیاست های باشگاه نیز در این مسئله تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها