کد خبر : 1836426 | 11 مرداد 1401 ساعت 12:40 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزینه جذاب سپاهان هم‌تیمی مهرداد محمدی می‌شود؟

باشگاه الاهلی با پیشنهاد العربی قطر برای جذب عمر السومة موافقت کرده و اکنون تنها رضایت این بازیکن برای جدایی باقی مانده است.

گزینه جذاب سپاهان هم‌تیمی مهرداد محمدی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از سقوط الاهلی به رقابت های دسته اول لیگ عربستان، وضعیت ستارگان مطرح این تیم برای فصل بعد نامشخص است. یکی از بازیکنانی که به شدت خواستار جدایی از این تیم است، عمر السومة بوده که تیم های زیادی را خواهان خود می بیند.

مهاجم مطرح سوری در تابستان امسال به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان تبدیل شد و برخی از رسانه های عربستانی از تلاش تیم اصفهانی برای جذب این بازیکن خبر دادند که البته در نهایت این اتفاق رخ نداد و مذاکرات سپاهان با این بازیکن مطرح در حد شایعات رسانه ای باقی ماند.

اما اکنون مهاجم بلند قامت و بهترین گلزن تاریخ لیگ حرفه ای عربستان فاصله چندانی تا جدایی از الاهلی ندارد. روزنامه الاقتصادیة عربستان در خبری مدعی شد که باشگاه سعودی با پیشنهاد 2 میلیون دلاری العربی قطر برای استخدام عمر السومة موافقت کرده است.

طبق ادعای این روزنامه، تمامی توافق میان دو باشگاه حاصل شده و تنها رضایت بازیکن برای این انتقال باقی مانده است. در حال حاضر مهاجم سوری به دلیل مخالفت خانواده اش، تمایلی برای ترک کشور عربستان ندارد و تمایل دارد فصل بعد را در تیم دیگر این کشور توپ بزند.

مدیران الاهلی در تلاش برای جلب رضایت عمر السومة هستند و در صورتی که این بازیکن راضی به ترک عربستان شود، او فصل بعد را در تیم مهرداد محمدی و در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد.

دیدگاه‌ها