کد خبر : 1836441 | 11 مرداد 1401 ساعت 13:06 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

گلایه وزیر ورزش از رویکردهای منفی

سجادی: یک ماه است با مسکن سر پا هستم

وزیر ورزش در خصوص برخی مسائل منفی مطرح شده پیرامون خودش و ورزش کشور گلایه هایی را مطرح کرد.

سجادی: یک ماه است با مسکن سر پا هستم

به گزارش "ورزش سه"، سیدحمید سجادی که امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران حاضر شده بود، صحبت های جالبی را پیرامون وضعیت خودش و سختی هایی که در یک ماه اخیر کشیده، مطرح کرد. 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: اکنون در جمع خبرنگاران می‌گویم ما ورزشی‌ها عادت داریم خوب ورزش را بگوییم و دنبال انرژی مثبت باشیم در غیر اینصورت اگر دنبال عیب بگردید هر باغچه‌ای را تکان بدهید یک چیزی از آن در می‌آید اگر یک نفر مرتب دنبال عیب بگردد خیلی چیزها بیرون می‌آید. مثلا اگر همین ماشینی که اینجا پارک شده دنبال عیبش بگردید من خیلی چیزها را می‌توانم بگویم.
وی ادامه داد:‌ همیشه دوست داریم در ورزش نیمه پر لیوان و زحمات کشیده شده را ببینیم خدا را قسم می‌خورم مردم ما دیگر تحمل شنیدن این همه اخبار منفی را ندارند. رئیس‌جمهور و مقام معظم رهبری هم فرمودند اگر کار می‌کنید بگویید تا مردم بدانند زحمت و شب‌بیداری می‌کشید البته این موضوع با افتخار وظیفه ما است. من از خانواده‌ام خجالت می‌کشم در غیر اینصورت شب هم در محل کار می‌خوابیدم. زیرا شبانه‌روز هم وقت بگذاریم باز هم وقت کم داریم.
وزیر ورزش در خصوص بیماری خود در یک ماه گذشته عنوان کرد: خیلی از روزهایی که کسالت داشته و قرنطینه بودم گوشه‌ای از اتاق می‌رفتم و کار می‌کردم همین الان که با شما صحبت می‌‌کنم اتفاقاتی درون بدن ما افتاده که با مُسکن‌ها خودم را نگه می‌دارم زیرا باید حالم خوب شود اما به این دلیل که کار کرده و با مریضی خود کنار می‌آییم بیماری‌ام حدود یک ماه طول کشیده است. ایرادی هم ندارد و فدای سر همه زیرا باید کار را انجام بدهیم. من به اتفاق همکاران و معاونانم هر چه بلد هستیم در طبق اخلاص می‌گذاریم و کارمان را انجام می‌دهیم.
سجادی در مورد اینکه از مجلس کارت زرد گرفته، گفت: ‌نمی‌دانم اسم این موضوع را چه بگذارم به عنوان خادم ورزش به مجلس کشورم احترام می‌گذارم و نمایندگان را دوست دارم. برای مردم هم احترام قائل هستم. رأی و نظری که امروز نمایندگان مجلس دادند برای من محترم است. وقتی از مجلس باز می‌گشتیم به  محسن معتمدکیا گفتم اولین کاری که انجام می‌دهی این است یک نامه تهیه کرده از مجلس به خاطر همکاری‌هایش و رأیی که دادند تشکر کن. 120 رأی مخالف و 112 رأی موافق داشتم. 120 نفر گفتند توضیحات قانع‌کننده نبود و 112 نفر آن را قانع‌کننده دانستند.

دیدگاه‌ها