کد خبر : 1836459 | 11 مرداد 1401 ساعت 14:47 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

شریفات آقای گل پیش‌فصل ایرالکو (عکس)

وینگر با تجربه آلومینیوم در سومین سال حضورش در این تیم آمادگی بالای خود را حفظ کرده است.

شریفات آقای گل پیش‌فصل ایرالکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی آماده‌سازی مناسبی پیش از  شروع فصل داشته و درکنار دو اردوی آماده‌سازی در تهران، ۹ مسابقه تدارکاتی انجام داده و به هماهنگی خوبی رسیده است که در این بین، اسماعیل شریفات توانسته آمادگی بدنی خود را در سومین سال حضورش در این تیم حفظ کند.

شریفات که در ۶ مسابقه دوستانه پیش‌فصل آلومینیوم به میدان رفته و بعضا تا پایان مسابقه هم در زمین نبوده، توانسته در سه دیدار تدارکاتی مقابل پارس جنوبی جم، مس کرمان و مس رفسنجان گلزنی کند که در آخرین بازی در بهترین فرم خود قرار داشت.

این بازیکن که طی دو فصل اخیر شرایط خوبی در آلومینیوم اراک داشته و سال گذشته بهترین گلزن تیمش بود و در ۳۰ مسابقه لیگ برتر و پنج دیدار جام حذفی به میدان رفت، در تقابل تدارکاتی برابر مس رفسنجان توانست یک گل از روی نقطه پنالتی بزند و دقایقی بعد هم یک پنالتی با نفوذ به محوطه جریمه این تیم بگیرد.

1732069

شریفات که در دوران حضورش در آلومینیوم بازی در پست‌های مدافع راست و وینگر راست را تجربه کرده، حالا یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رود و سید مهدی رحمتی امیدوار است این بازیکن فرم خوب خود را همچنان حفظ کند و مثل سال گذشته و دیدارهای تدارکاتی، در لیگ ۲۲ هم موثر ظاهر شود.

دیدگاه‌ها