کد خبر : 1836461 | 11 مرداد 1401 ساعت 14:51 | 54.9K بازدید | 18 دیدگاه

افزایش عجیب فالورهای هالک تقلبی!

برخلاف انتظار و پس از مبارزه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی، دنبال کننده های او در اینستاگرام افزایش یافتند!

افزایش عجیب فالورهای هالک تقلبی!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها داستان مبارزه عجیب و باورنکردنی سجاد غریبی به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است. فردی که با انتشار تصاویری از خود در اینستاگرام معروف شد و به خود لقب هالک ایرانی را داد، فیلم های مختلفی از مبارزه خنده دار او با حریف قزاق در حال وایرال شدن است.

داستان حضور سجاد غریبی برای یک مبارزه رو در رو به چند ماه پیش بازمی‌گردد. جایی که او قرار بود با فردی به نام مارتین فورد انگلیسی وارد رینگ شده و در یک مبارزه رو در رو شرکت کند. این دو نفر حتی راهی کشور امارات شده و در مراسم معرفی پیش از نبرد، مقابل هم قرار گرفتند اما بنا به دلایلی این مبارزه برگزار نشد.

گفته می شد که مارتین فورد به دلیل آماتور بودن غریبی و پایین آمدن شأن و جایگاهش، حاضر به مبارزه با هالک ایرانی نشده است. غریبی در ادامه قرار بود برابر فردی با لقب گوریل قزاقستان قرار بگیرد که این اتفاق در نهایت رخ داد اما مبارزه عجیب، آماتورگونه و خنده دار غریبی باعث ناک اوت شدن او در کمترین زمان ممکن شد.

1732072
این تصویر آمار فالورهای سجاد غریبی لحظاتی پس از پایان مبارزه اش را نشان می دهد.

ویدیوهای این مبارزه به شدت در فضای مجازی منتشر شد. جایی که او همواره در حال فرار از دست حریف خود است و حتی موفق به زدن یک مشت به مبارز قزاق نمی شود. مسئله ای که ثابت می کند غریبی به هیچ وجه یک ورزشکار حرفه ای برای انجام فایت یا مبارزه نیست و بسیاری به او لقب هالک تقلبی یا هالک فتوشاپی دادند.

در طی ماه های گذشته و به بهانه برگزاری مبارزه تن به تن با مارتین فورد، سجاد غریبی توانسته بود فالورهای پرشماری را در اینستاگرام جذب کند و با ادامه این موضوع و به بهانه برگزاری فایت با ورزشکاری از قزاقستان، او همچنان به جولان در اینستاگرام ادامه می داد.

اما با برگزاری نبرد خنده دار غریبی و شکست مفتضحانه او از یک ورزشکار آماتور و مشخص شدن این موضوع که غریبی هیچ استعدادی در این رشته ندارد، انتظار می رفت که او با ریزش شدیدی میان دنبال کننده های صفحه اینستاگرامش مواجه شود که در کمال تعجب عکس این موضوع رخ داد.

درحالیکه این ورزشکار لحظاتی پس از برگزاری مبارزه و شکست از گوریل قزاق 996 هزار فالور در اینستاگرام داشت، در این مدت بیش از 7 هزار نفر به جمع دنبال کننده های او اضافه شده و شمار فالورهای او از مرز یک میلیون نیز گذشته است!

1732074
اما در کمال تعجب و پس از برگزاری فایت خنده دار با گوریا قزاق، دنبال کننده های او از یک میلیون نفر نیز گذشتند.

اتفاقی که نشان می دهد در صفحات مجازی و اینستاگرام، افراد به جای بایکوت اینفلئونسرهای تقلبی، بیشتر تمایل به دنبال کردن آنها و پیگیری اخبارشان دارند، حتی اگر به آنها ثابت شود فردی سالها با عکس های فتوشاپی و بازی با افکار عمومی، آنها را فریب داده است.

1732077
آنالیز صفحه اینستاگرام غریبی نیز از افزایش اینتراکشن، لایک و کامنت های پیج او در روزهای اخیر خبر می دهد.

دیدگاه‌ها