کد خبر : 1836469 | 11 مرداد 1401 ساعت 14:20 | 14.4K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای رسانه‌های انگلیسی

توافق نهایی شد؛ کوکوریا در چلسی به جای سیتی

پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.

توافق نهایی شد؛ کوکوریا در چلسی به جای سیتی

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای تابستان امسال اخباری در مورد انتقال مارک کوکوریا، مدافع چپ برایتون، به جمع شاگردان پپ گواردیولا شنیده شده بود، اما قیمت درخواستی 50 میلیون پوندی مورد نظر برایتون باعث شد مذاکرات این باشگاه با سیتی متوقف شود و دیروز نشریه دیلی میل مدعی شد چلسی در آستانه جذب این مدافع اسپانیایی قرار گرفته است. 

1732063

سیتی حاضر نشد تا رقم پیشنهادی را از 40 میلیون پوند بالاتر ببرد و در نتیجه کوکوریا ترجیح داد پیشنهاد چلسی را جدی تر بررسی کند. روز گذشته اعلام شد که دو طرف به توافق نزدیک شده اند و ساعاتی پیش مارکا و نیز رسانه های انگلیسی خبر از توافق کامل برایتون و چلسی دادند. باشگاه لندنی که با کوکوریا به توافق شخصی رسیده بود، حالا رضایت برایتون را نیز جلب کرده و برای این انتقال 50 میلیون پوند هزینه خواهد کرد. حالا فقط مذاکره دو باشگاه بر سر جزئیات قرارداد باقی مانده است.

کوکوریا تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو از ختافه به برایتون پیوست و تنها 35 بازی کافی بود تا توجه تیم های بزرگ لیگ برتر را جلب کند. او بهترین بازیکن فصل برایتون شناخته شد و از فصل بعد با پیراهن چلسی در میادین حاضر خواهد شد. با این انتقال به نظر می رسد مسیر برای جدایی مارکوس آلونسو از چلسی هموار خواهد شد. گفته می شود مقصد بعدی او بارسلوناست.

دیدگاه‌ها