کد خبر : 1836470 | 11 مرداد 1401 ساعت 14:52 | 29.1K بازدید | 41 دیدگاه

گزارش آاس

شبیه به تیم زیدان؛ خیز رئال برای شش‌گانه رویایی

رئال مادرید فصل 23-2022 از بسیاری جهات شبیه به تیمی است که فصل 17-2016 با هدایت زین الدین زیدان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

شبیه به تیم زیدان؛ خیز رئال برای شش‌گانه رویایی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از انجام سه بازی در تور آمریکا که با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی همراه بود، حالا خود را مهیای بازی برابر آینتراخت فرانکفورت در سوپرکاپ اروپا می کند. دیداری که 19 مرداد در هلسینکی فنلاند برگزار خواهد شد. رئال مادرید تا به اینجای نقل و انتقالات تنها اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را جذب کرده و در حال حاضر به نظر نمی رسد تمایلی برای جذب یک مهاجم جدید داشته باشد.

1731971

 با تقویت خط دفاع و میانی، کارلو آنچلوتی یک تیم تقریبا کامل را در اختیار دارد. شاید مجموعه فعلی رئال را بتوان با تیم فصل 17-2016 مقایسه کرد؛ تیمی که با هدایت زین الدین زیدان توانست پس از 59 سال دبل کند. رئال هم در لالیگا قهرمان شد و هم در لیگ قهرمانان و این بدون کمک ذخیره های خوبی که زیدان در اختیار داشت، میسر نبود.

1730902

ترکیب اصلی رئال در آن فصل مشخص بود و قبل از هر بازی می توانستید آن را حدس بزنید: کیلور ناواس، دنی کارواخال، رافا واران، سرخیو راموس، مارسلو، کاسیمیرو، لوکا مودریچ، تونی کروس، گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو. ترکیبی که مسیر برای قهرمانی رئال در لالیگا را هموار کرد و وظیفه اصلی‌اش، فتح لیگ قهرمانان بود. 

1732076

رئال هفته نهم به رتبه اول لالیگا رسید و دیگر آن را از دست نداد ولی در مقطع پایانی فصل که چندین بازیکن اصلی، مصدوم و محروم بودند، بازیکنان ذخیره توانستند رئال را همچنان در صدر جدول حفظ کنند. آلوارو موراتا، خامس رودیگز، لوکاس، مارکو آسنسیو، ایسکو و فابیو کوئنترائو با قرار گرفتن در ترکیب ثابت، بسیار خوش درخشیدند و اجازه ندادند غیبت ستاره ها حس شود. 

1732075

پیروزی های رئال بین هفته های 32 تا 36 با کمک این نیمکت قوی ممکن شد. رئال توانست ایبار، لگانس، اسپورتینگ خیخون، دپورتیوو لاکرونیا و گرانادا را با تیم دوم خود پیروز شود و این به تیم اول فرصت استراحت کافی برای بازی های حساس حذفی لیگ قهرمانان را داد. پس از پنج سال، رئال حالا تیمی مشابه همان فصل را در اختیار دارد و دست کارلو آنچلوتی برای تغییرات کاملا باز است.

تیم اصلی رئال را تیبو کورتوا، دنی کارواخال، ادر ملیتائو، داوید آلابا، فرلاند مندی، تونی کروس، کاسیمیرو، لوکا مودریچ، کریم بنزما، فده والورده و وینیسیوس تشکیل خواهند داد و روی نیمکت نیز خیال کادر فنی با لوکاس، ناچو، رودیگر، رودریگو، ادواردو کاماوینگا، آسنسیو و شوامنی راحت است.  رئال مادرید با تیم فصل گذشته خود توانست فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شود و فصل پیش رو شانس قهرمانی در شش جام را دارد. فصلی درخشان تر در انتظار رئال خواهد بود؟

دیدگاه‌ها