کد خبر : 1836480 | 11 مرداد 1401 ساعت 18:20 | 42.3K بازدید | 9 دیدگاه

سقوط پدیده سابق هلندی

روزهای سیاه کلایورت در رم؛ اخراج با دستور مورینیو

جاستین کلایورت با دستور ژوزه مورینیو از فهرست رم کنار گذاشته شده و حق تمرین با تیم را هم ندارد.

روزهای سیاه کلایورت در رم؛ اخراج با دستور مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، جاستین کلایورت، فرزند پاتریک کلایورت، ستاره سابق تیم ملی هلند، سال 2018 بود که از آژاکس به عنوان یک پدیده به آاس رم پیوست. شرایط برای جاستین در سال های اخیر خوب پیش نرفته و او نتوانسته بیش از 53 بازی برای رم انجام دهد. دو فصل اخیر نیز به شکل قرضی برای لایپزیش و سپس نیس به میدان رفته و در بازگشت به رم، مورینیو به او اطلاع داده است که باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. 

1329696

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، جاستین کلایورت از فهرست رم برای فصل آینده خارج شده و مورینیو روی او حساب نمی کند. مورینیو حتی به این بازیکن 23 ساله اجازه تمرین با تیم را هم نمی دهد و او انفرادی و جدا از هم تیمی هایش تمرین می کند. کلایورت در نیس هم روزهای خوبی نداشت و با وجود اینکه در قرارداد او بند خرید دائمی وجود داشت، باشگاه فرانسوی حاضر به فعال کردن آن نشد.

1732060

تنها یک سال از قرارداد جاستین باقی مانده و گفته می شود او از فولام پیشنهادی جدی دارد. یکی دیگر از پیشنهادات او نیز از لیگ فرانسه است. زمانی تصور می شد، جاستین همچون پدرش تبدیل به یک ستاره بزرگ خواهد شد ولی او هرگز نتوانست درخشش خود با پیراهن آژاکس را در رم و سپس لایپزیش و نیس تکرار کند. در کارنامه جاستین، دو بازی ملی برای هلند نیز دیده می شود.

دیدگاه‌ها