کد خبر : 1836481 | 11 مرداد 1401 ساعت 17:17 | 32.9K بازدید | 8 دیدگاه

گارانچو در قلب مربی هلندی

رضایت تن‌هاخ از بال آرژانتینی؛ از او بیشتر خواهید شنید

الخاندرو گارانچو، بال آرژانتینی منچستریونایتد، فصل آتی فرصت بیشتری برای درخشش در ترکیب شیاطین سرخ خواهد داشت.

رضایت تن‌هاخ از بال آرژانتینی؛ از او بیشتر خواهید شنید

به گزارش "ورزش سه"؛ آخرین بازی پیش فصل منچستریونایتد برابر رایووایه‌کانو برگزار شد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. در این بازی الخاندرو گارانچو، بال آرژانتینی جوان منچستر، نیز فرصت بازی پیدا کرد. گارانچو به دلیل شرکت در یک دوره مسابقات زیر 18 ساله ها با تیم آرژانتین، کمی دیر به تمرینات پیش فصل یونایتد اضافه شد و به همین دلیل اولین بازی پیش فصل او برابر رایو بود.

1732057

 گارانچو در مقطع پایانی فصل گذشته، در دو بازی یازده دقیقه برای یونایتد به میدان رفت و در همان دقایق اندک نشان داد که بازیکن ارزشمندی است. او فصل گذشته بهترین بازیکن تیم زیر 18 ساله های یونایتد بود و با این تیم فاتح لیگ جوانان انگلیس شد.

1732058

به نظر می رسد اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد گارانچو رضایت دارد و می خواهد از او در فصل آتی در ترکیب تیمش استفاده کند. مربی هلندی در پاسخ به سوالی در مورد گارانچو گفت:« از او راضی هستم. می خواهم به جوانان در فصل پیش رو فرصت بیشتری بدهم و گارانچو نیز یکی از آنها خواهد بود. او در تمرینات اخیر بسیار خوب کار کرده بود و شایسته حضور در میدان برابر رایووایه‌کانو بود. از او در فصل پیش رو بیشتر خواهید شنید.»

لازم به ذکر است که گارانچو تابستان 2020 از اتلتیکو به منچستریونایتد پیوست و گذرنامه اسپانیایی هم دارد.

دیدگاه‌ها