کد خبر : 1836488 | 11 مرداد 1401 ساعت 16:14 | 24.4K بازدید | 5 دیدگاه

مارتین رائول: او هرگز به من گل نزد

گلر برق شیراز و بازگشت لوییس سوارز به اروگوئه!

گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.

گلر برق شیراز و بازگشت لوییس سوارز به اروگوئه!

به گزارش "ورزش سه"، مارتین رائول بارلوکو یکی از خارجی هایی است که در ادوار لیگ برتر به فوتبال ایران آمد. او در لیگ برتر هفتم دروازه بان برق شیراز بود، سپس به مس رفسنجان پیوست و بعد از آن برای دو فصل دیگر به برق شیراز برگشت. آخرین تیم او در ایران، گسترش فولاد بود.

نکته جالب درباره این دروازه‌بان اروگوئه ای، به تقابلش با لوئیز سوارز برمی‌گردد. مارتین رائول فوتبال حرفه ای را با تیم فنیکس در کشورش آغاز کرد و پیش از سفر به ایران، برای تیم های دپور کلونیا، ریورپلاته و رامپلا جونیورز همگی از کشور اروگوئه به میدان رفته بود.

در روزهایی که لوئیز سوارز ستاره سال های گذشته بارسلونا و فصل قبل اتلتیکو مادرید برای ادامه دوران فوتبالی خود به کشورش بازگشته است، مارتین رائول به سوژه جالبی درباره تقابل با این بازیکن تبدیل شده است.

زمانیکه رائول در فصل 2005 – 2006 پیراهن تیم دپورتیوو کولونیا را بر تن کرده بود، برابر لوئیز سوارز 18 ساله که عضو تیم ناسیونال اروگوئه بود قرار گرفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1732117

مارتین رائول در گفتگویی درباره تقابل با ستاره اروگوئه ای چنین گفت: آن زمان سوارز در حال تبدیل شدن به یک چهره مهم و تأثیرگذار در ناسیونال  و در ترکیب تیم جا افتاده بود. من در تیم دپورتیوو کولونیا بودم که خوشبختانه او نتوانست برابر ما گلزنی کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رائول صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: آن زمان سوارز جوان بود و در ابتدای راه فوتبالش قرار داشت. اما همان زمان نیز مشخص بود که بازی او از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند روزی به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود.

دروازه بان سابق برق شیراز درباره اینکه چه چیزهایی از آن بازی به خاطر دارد، توضیح داد: سوارز در آن دیدار شانس های زیادی برای گلزنی به دست آورد. البته او نیازی نداشت تا برایش موقعیت سازی کنند چرا که در خیلی از اوقات کافی بود تا توپ به او برسد و خودش می توانست موقعیت سازی کند.

رائول صحبت هایش را اینگونه به پایان می رساند: البته سوارز در دقایق پایانی آن بازی یک فرصت بزرگ را به دست آورد و اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند. سوارز پس از آن موقعیت، بسیار عصبانی بود.

دیدگاه‌ها