کد خبر : 1836523 | 11 مرداد 1401 ساعت 20:42 | 40.8K بازدید | 12 دیدگاه

هشدار به گریلیش؛ بهتر نشوی به ویلا برمی‌گردی

ستاره سابق استون‌‌ویلا به جک گریلیش، بازیکن این روزهای منچسترسیتی که پیشتر در ویلا بازی می‌کرد، هشدار داد اگر امسال عملکردی بهتر نداشته باشد ممکن است به تیم سابقش برگردد.

هشدار به گریلیش؛ بهتر نشوی به ویلا برمی‌گردی

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، هافبک انگلیسی منچسترسیتی، از زمان پیوستن به این تیم با انتقادهای زیادی مواجه بوده است. او تابستان گذشته با قراردادی بزرگ به ارزش 100 میلیون پوند استون‌ویلا را ترک کرد و به سیتی پیوست.

1732182

مبلغ نجومی قرارداد گریلیش باعث شده سطح انتظارها از او خیلی بالا باشد. در نتیجه کوچکترین اشتباه و ناکامی، گریلیش را هدف سخت‌ترین انتقادها قرار داده است. هافبک ملی‌‌پوش انگلیسی فصل گذشته با پیراهن سیتی فاتح لیگ برتر شد ولی نتوانست خودش را به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم پپ گواردیولا مطرح کند. او فصل گذشته برای سیتی سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

تونی کاسکارینو، ستاره سابق استون‌ویلا، به گریلیش هشدار داد که اگر آمار فصل گذشته او امسال هم تکرار شود بعید است مدیران منچسترسیتی در مقابلش صبوری نشان بدهند و این احتمال وجود دارد که ستاره انگلیسی به تیم سابقش ویلا برگردد.

1732183

او در یک مصاحبه گفت:" اگر گریلیش تا پایان فصل نتواند عملکردی بهتر داشته باشد به احتمال زیاد به صورت قرضی واگذار خواهد شد. حتی ممکن است دوباره به استون‌ویلا برگردد. همه می‌دانیم که جک چه توانایی‌های دارد. برای همین بود که سیتی حاضر شد برای خرید او 100 میلیون پوند بپردازد.

اینکه گریلیش در یک بازی نمره شش از ده بگیرد کافی نیست. او باید همیشه نمره‌ای در حد هشت یا 9 از 10 بدست بیاورد. استاندارد منچسترسیتی بالاتر از این حرفها است و جک باید حواسش را جمع کند".

دیدگاه‌ها