کد خبر : 1836526 | 11 مرداد 1401 ساعت 21:04 | 32.6K بازدید | 31 دیدگاه

رونالدو و مگوایر هدف‌های اصلی نفرت‌پراکنی در توییتر

کریستیانو رونالدو و هری مگوایر هدف بیشترین حملات توییتری قرار گرفته‌اند. میزان آزار و اذیت این دو فوتبالیست منچستریونایتد در توییتر بیشتر از سایر ستاره‌های لیگ برتر بوده است.

رونالدو و مگوایر هدف‌های اصلی نفرت‌پراکنی در توییتر

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس آمار منتشر شده در انگلیس دو فوتبالیست منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو و هری مگوایر، تا کنون هدف بیشترین حملات توییتری قرار گرفته‌اند. سازمان رگولاتوری ارتباطات بریتانیا اعلام کرد این دو ستاره تنها در نیمه اول فصل 2021-2022 چیزی در حدود شصت هزار پیام آزاردهنده دریافت کردند.

در این گزارش اشاره شده تنها عده معدودی از فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر هدف نفرت‌پراکنی در توییتر قرار داشتند. از این گذشته، نیمی از پیامهای آزاردهنده تنها 12 نفر از فوتبالیست‌ها را هدف گرفته بود که هشت نفر از آنها بازیکن منچستریونایتد بودند.

1732187

در مدت‌زمان بررسی شده در این مطالعه کریستیانو رونالدو بیشتر از هر فوتبالیست دیگری با آزار توییتری مواجه بوده است. او از ماه آگوست 2021 تا ژانویه 2022 تعداد 12520 پیام آزاردهنده یا توهین‌آمیز دریافت کرد.

هری مگوایر، دیگر ستاره منچستریونایتد، در مقام دوم آزار و اذیت توییتری قرار داشت. او در این مدت 8954 پیام دریافت کرد که محتوای آن توهین‌آمیز یا حاوی نفرت‌پراکنی تشخیص داده شده است.

جالب اینجا است که رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست هم در اختیار بازیکنان منچستریونایتد است. مارکوس راشفورد و برونو فرناندس، به ترتیب، رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

1732188

بعد از این چهار ستاره منچستریونایتد، هری کین، بازیکن تاتنهام و کاپیتان تیم ملی انگلیس، در رتبه پنجم قرار دارد. نفرات بعدی که بیشترین آزارهای توییتری علیه آنها انجام شده است فرد، جسی لینگارد، جک گریلیش، پل پوگبا و داوید دخیا هستند.

دیدگاه‌ها