کد خبر : 1836530 | 10 مرداد 1401 ساعت 21:53 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

پادرمیانی مسی برای خلاصی هوادار جوان(عکس)

لیونل مسی در دیدار سوپرجام فرانسه برای حمایت از یکی از هوادارانش اقدام کرد و مانع اقدام خشن ماموران امنیتی ورزشگاه علیه او شد.

پادرمیانی مسی برای خلاصی هوادار جوان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 4-0 پاری سن ژرمن مقابل نانت، در سوپرجام فرانسه، لیونل مسی در حالیکه در حال ترک استادیوم بود با درخواست یکی از هوادارانش مواجه شد که می‌خواست با ابرستاره آرژانتینی سلفی بگیرد. ماموران امنیتی ورزشگاه به سرعت به محل رسیده و خواستند این هوادار را با خشونت از مسی دور کنند.

اما ستاره آرژانتینی PSG برای حمایت از هوادار جوان خود وارد عمل شد و نگذاشت ماموران امنیتی ورزشگاه با او برخورد کنند. مسی سپس به درخواست این هوادار پاسخ مثبت داد و با او سلفی گرفت.

1732196

مسی در جریان مسابقه PSG و نانت در سوپرجام فرانسه عملکردی خوب داشت و اولین گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. دیداری که در نهایت با پیروزی 4-0 پاریسی‌ها به پایان رسید.

بعد از سوت پایان مسابقه مسی در حال حرکت به سمت تونل ورزشگاه بود که هوادار جوان درحالیکه گوشی موبایل را به سمت مسی گرفته بود خود را به او رساند و درخواست عکس سلفی کرد. مشخص بود که لیونل مسی از کشمکش ماموران امنیتی ورزشگاه با او ناراحت شده است. مسی از ماموران خواست هوادار جوان را راحت بگذارند و سپس با حوصله منتظر ماند تا او گوشی موبایلش، که روی زمین افتاده بود، را بردارد و با ستاره محبوبش عکس بگیرد.

دیدگاه‌ها