کد خبر : 1836575 | 12 مرداد 1401 ساعت 11:21 | 76.2K بازدید | 11 دیدگاه

وداع احساسی مدافع بارسا: بعد از 15 سال می‌روم

اسکار مینگسا، مدافع اسپانیایی، با انتشار پیامی از بارسلونا و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.

وداع احساسی مدافع بارسا: بعد از 15 سال می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، مینگسا چند روز قبل به صورت رسمی از بارسا جدا شد تا فصل جدید را با پیراهن سلتاویگو آغاز کند. 
این بازیکن جزو فهرست مازاد بارسا برای فصل آینده بود و ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که دیگر نیازی به او ندارد. همین باعث شد که مدیران بارسا پیشنهادهای دریافتی برای جذب او را بررسی کنند و در نهایت سلتاویگو به عنوان مقصد بعدی انتخاب شد.
این مدافع اسپانیایی با انتشار پیامی احساسی و عکس‌هایی از طول دوران حضورش در این تیم، با هواداران و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد. نکته جالب حضور پررنگ رونالد کومان در تصاویر منتشر شده از سوی این بازیکن بود. 

1732167
مینگسا در اینستاگرامش نوشت:« پس از 15 سال باید با باشگاهی خداحافظی کنم که رشدم را دیده و من را به کسی که هستم تبدیل کرده است. من از همه بسیار سپاسگزارم، از همه مربیان، بازیکنان، فیزیوتراپ‌ها، نمایندگان و همه. از کومان ممنونم که این فرصت را به من داد تا به رویای بازی در کنار بهترین بازیکنان دنیا برسم. من در طول این مدت بسیار خوشحال بودم و تا همیشه سپاسگزار خواهم بود! از هواداران ممنونم!»
این بازیکن 23 ساله فصل گذشته در دومین سال حضورش در تیم اول بارسا موفق شد در 27 بازی برای این تیم به میدان برود و گزینه مناسبی برای پست دفاع راست یا دفاع میانی در مواقعی بود که ژاوی به او احتیاج داشت. او هرگز راهی به ترکیب اصلی پیدا نکرد اما هربار که به زمین رفت عشق و تعهدش به پیراهن بارسا را نشان داد.

دیدگاه‌ها