کد خبر : 1836596 | 12 مرداد 1401 ساعت 13:16 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

با حضور مدیرعامل در تمرین پیکان؛

حمایت از پیمان اکبری و شاگردانش علیه شایعات

مدیران ارشد باشگاه پیکان در جلسه تمرینی تیم والیبال حضور پیدا کردند.

حمایت از پیمان اکبری و شاگردانش علیه شایعات

به گزارش "ورزش سه"،مدافع قهرمانی والیبال آسیا از ۸ مرداد در محل سالن شماره ۱ پیکان تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید والیبال آغاز کرده است.
پیش از شروع تمرین امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد حمید عباسی مدیرعامل، محمود شیعی رئیس هیات مدیره و محمد علی طاهری قائم مقام پیکان در محل تمرین حضور یافتند.

پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل جدید، بابت حضور مدیران ارشد موسسه در جلسه تمرین تیم والیبال تشکر و تاکید کرد که حضور ایشان باعث افزایش روحیه بازیکنان، کادر فنی و همچنین وفاق یکدلی در کل مجموعه والیبال خواهد شد.

حمید عباسی مدیر عامل پیکان نیز اظهار داشت: با وجود درخشش پیکان در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر و قهرمانی آسیا،انتظارات از این تیم افزایش یافته و این مسئولیت همه ما را بیشتر کرده است. 
عباسی همچنین خاطر نشان کرد: انتظار تیم مدیریت از شما این است که تمام تلاش خود را در تمرینات و حضور پر قدرت در مسابقات انجام داده و مسائل حمایتی و پشتیبانی را به تیم مدیریت بسپارید.

شایان ذکر است تیم والیبال پیکان که اخیرا هشتمین قهرمانی خود در آسیا را کسب نموده است،تمرینات خود را از ۸ مرداد زیر نظر پیمان اکبری با حضور ده بازیکن آغاز کرده است.برخی از بازیکنان پیکان در اردوی تیم های ملی والیبال جوانان و بزرگسالان حضور دارند که پس از پایان مسابقات ملی به تمرینات اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها