کد خبر : 1836628 | 12 مرداد 1401 ساعت 18:08 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرصت‌طلبی باقری در شروع کار با مس(عکس)

هافبک جدید مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی در حضور کوتاه مدت خود در زمین شد.

فرصت‌طلبی باقری در شروع کار با مس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری در شرایطی تصمیم به جدایی از گل‌گهر سیرجان گرفت که این باشگاه در تلاش برای حفظ نفرات تاثیرگذار گذشته‌اش بود، اما این بازیکن مس رفسنجان را انتخاب کرد تا در مسیر جدیدی قدم بردارد و علاوه‌بر آن، راهی تیمی شود که شرایط بهتری در آن تجربه می‌کند.

هافبک سابق استقلال که در فصل اخیر لیگ برتر دو گل برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رسانده بود، در تمرینات مس رفسنجان باانگیزه ظاهر شد و در مسابقه تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک نیز توانست گلزنی کند و خودی نشان بدهد.

1732345

فرشید باقری در تقابل با شاگردان سید مهدی رحمتی که هم‌بازی سابق او در استقلال بود، پس از اینکه همراه با دیگر نفرات اصلی مس رفسنجان از دقیقه ۷۵ وارد زمین شدند، توپ ارسالی از جناح راست زمین را با ضربه سر تبدیل به گل کرد و گل پنجم تیمش را در این مسابقه دوستانه به ثمر رساند.

مس رفسنجان که در دو فصل ابتدایی حضورش در لیگ برتر بازیکنی با قابلیت فرشید باقری به‌عنوان یک هافبک دفاعی گلزن نداشت، حالا می‌تواند با بهره‌مندی از چنین نفراتی شرایط بهتری در فصل پیش رو پیدا کرده و در کنار مهاجمان و هافبک‌های هجومی گلزن، از حضور فرشید هم استفاده کند.

دیدگاه‌ها