کد خبر : 1836632 | 12 مرداد 1401 ساعت 18:35 | 15.4K بازدید | 10 دیدگاه

درخشش زوج ایرانی در اولین دیدار لیگ ستارگان

شروع امیدوار کننده کنعانی در فصل جدید(عکس)

مهم‌ترین اتفاق در اولین بازی الاهلی در لیگ ستارگان قطر درخشش دو بازیکن ایرانی این تیم در قلب خط دفاعی بود.

شروع امیدوار کننده کنعانی در فصل جدید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی دوحه توانست نتیجه اولین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ ستارگان قطر را از آن خود کند و با یک گل به برتری برسد؛ سپیدپوشان دوحه در این بازی به وضوح تیم دفاعی‌تری نسبت به ام‌صلال بودند و به همین دلیل حملات زیادی روی دروازه این تیم تدارک دیده شد؛ حملاتی که تک به تک آنها خنثی شدند و در نهایت توپی وارد دروازه تیم مهمان نشد، تیمی که در دقیقه ۸۲ توانست گل برتری را وارد دروازه حریف کند و در نهایت سه امتیاز شیرین را به جیب بزند.

نکته مهم در این‌باره اما حضور موفق دو مدافع ملی‌پوش ایرانی در ترکیب الاهلی بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان که با آمدن شجاع خلیل‌زاده به این تیم همان زوج دفاعی موفق در تیم ملی و پرسپولیس را به راه انداخت، در اولین بازی فصل توانست با موفقیت کامل از زمین خارج شود؛ دیداری که در آن هر چند شجاع خلیل‌زاده یکی از ستاره‌های میدان بود، اما کنعانی هم با توجه به شرایطی که در تیم به‌دست آورده و به دلیل یک فصل حضور بیشتر در الاهلی، تجربه بیشتری از مدل بازی و رفتار همبازیان خود دارد و موفق شد تاثیر زیادی داشته باشد تا پس از پایان بازی خیال هواداران و کادر فنی تیمش را راحت کند.

1732349

کنعانی‌زادگان در این دیدار توانست چند بار با قطع توپ و دفع آن، موقعیت‌های خوبی از ام‌صلال خنثی کند و با سرعت بالا و حضورهای به موقع خود، نقش فراوانی در کسب پیروزی تیمش داشته باشد.

نکته جالب در پخش تلویزیونی این دیدار نیز اینکه ملی‌پوش ایرانی تبدیل به سوژه اصلی گزارشگر بازی شد و پس از هر دفع توپ نام او از ترکیب‌های تحسین برانگیز به گوش می‌رسید.

1732350

دیدگاه‌ها