کد خبر : 1836658 | 12 مرداد 1401 ساعت 20:39 | 11.3K بازدید | 6 دیدگاه

اینتر جدی‌‍ترین رقیب میلان برای قهرمانی است

روبرتو دونادونی، اسطوره میلان معتقد است این باشگاه می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کند.

اینتر جدی‌‍ترین رقیب میلان برای قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل گذشته به یک‌دهه ناکامی خود در لیگ ایتالیا پایان داد و موفق شد تحت هداست استفانو پیولی، پس از 11 سال اسکودتو را فتح کند. امسال ستاره‌های بزرگی به سری آ اضافه شده‌اند و به نظر رقابت بزرگی در راه باشد. روبرتو دونادونی مدعی شد روسونری می‌تواند قهرمان شود و البته نزدیک‌ترین رقیب آنها در این راه اینتر خواهد بود.

1730628

روبرتو دونادونی به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: "من فکر می‌کنم نزدیکترین رقیب میلان برای قهرمانی مجدد در این فصل، اینتر خواهد بود. این دو تیم در حال حاضر آماده‌تر و منظم‌تر از بقیه به نظر می‌رسند و من شرایط را اینگونه می‌بینم. به نظر من بقیه تیم‌های هنوز باید موقعیت خود را اصلاح و بهتر کنند. برای مثال یوونتوس پس از سال‌های متوالی تسلط بر لیگ ایتالیا، با مشکلاتی روبه‌رو شده و حالا در تلاش است تا تعادل مناسب را برای فصل بعد پیدا کند. اما به نظر من این تیم هنوز به چند خرید در پست‌های مختلف تیاز دارد.

کنجکاو هستم که شرایط رم را در فصل جدید ببینم، زیرا بخش هجومی با دو بازیکن جدید به اضافه تامی آبراهام، من را مشتاق تماشایی بازی‌های جالوروسی کرده است. ورود پائولو دیبالا به رختکن این تیم شور و شوق فراوانی را برانگیخته، اما با این حال این تیم برای موفقیت به یک ساختار منظم نیاز دارد. اما اینتر و میلان از قبل پایه‌های محکمی دارند و به همین دلیل شرایط آنها از دیگر رقبا بهتر است."

دیدگاه‌ها