کد خبر : 1836668 | 12 مرداد 1401 ساعت 21:52 | 43K بازدید | 17 دیدگاه

شگفتی دوباره با ناکامی هرنان کرسپو؛

امید ابراهیمی در نقش مهدی طارمی!(عکس)

ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

امید ابراهیمی در نقش مهدی طارمی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که یکی از مهره‌های کلیدی و با تجربه الوکره به حساب می‌آید و تصمیم گرفته به همکاری خود با این باشگاه برای دومین سال پیاپی ادامه بدهد، در نخستین بازی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان درخشان ظاهر شد و جزو بهترین بازیکنان تیمش مقابل الدحیل بود.

تیم فوتبال الوکره در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ ستارگان قطر، در حالی‌که امید ابراهیمی را از ابتدا به‌عنوان هافبک دفاعی دراختیار داشت، از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (به‌وقت ایران) در ورزشگاه التعلیمیه به مصاف الدحیل، نایب‌قهرمان فصل گذشته رفت.

1732386

الدحیل که در دو فصل گذشته لیگ ستارگان قطر نتوانسته به قهرمانی دست پیدا کند و در جدال برابر السد ناکام بوده، با حضور هرنان کرسپو روی نیمکت خود امید زیادی دارد تا به این روند پایان بدهد و مجددا به قهرمانی برسد، اما آنها در نخستین گام در فصل ۲۳-۲۰۲۲ نیز ناموفق عمل کردند و برابر یاران امید ابراهیمی مغلوب شدند.

شاگردان کرسپو با وجود اینکه با یک گل به خودی از الوکره پیش افتادند، قبل از سوت پایان نیمه اول روی توپ ارسالی از کرنر و ضربه سر ترنت ساینسبوری، مدافع استرالیایی گل تساوی را دریافت کردند.

1732387

میشل اولونگا در دقیقه ۵۰ دوباره الدحیل را پیش انداخت، اما چهار دقیقه پس از آن دالا گلسون مهاجم الوکره روی اشتباه مدافعان حریف و یک حرکت انفرادی تماشایی با زدن دو سر توپ، توانست گل دوم را بزند و نتیجه را ۲ بر ۲ کند.

در شرایطی که الوکره نمایش پایاپای و هجومی مقابل الدحیل ارائه می‌داد، امید ابراهیمی نیز تا محوطه جریمه حریف پیش رفته بود که یکی از نفوذهای او موجب شد تا لوئیز، کاپیتان الدحیل روی او مرتکب خطا شود و داور اعلام پنالتی کند.

1732389
لوئیز، کاپیتان الوکره در این لحظه با کف استوک روی پای امید ابراهیمی فرود آمد تا عبدالرحمن الجاسم، داور سرشناس قطری نقطه پنالتی را نشان بدهد

امید ابراهیمی که سال گذشته یک گل در لیگ ستارگان، یک گل در جام امیر قطر و چهار گل در جام ستارگان به ثمر رسانده بود، در نخستین بازی فصل جدید مقابل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی درخشان ظاهر شد و توانست تیمش را پیش بیاندازد.

در شرایطی که مهدی طارمی در بین لژیونرهای ایرانی با گرفتن پنالتی و گل کردن آن زبانزد است، امید ابراهیمی نیز امشب همین کار را انجام داد و خطایی که خودش گرفته بود، با شوت به مرکز دروازه و فریب گلر الدحیل تبدیل به گل کرد.

ویدئو: 256727

شاگردان کرسپو که نمی‌خواستند در مسابقه خانگی امشب بازنده باشند، در لحظات پایانی به دنبال زدن گل تساوی بودند، اما اشتباه مدافعان الدحیل و فرصت‌طلبی گالا، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل چهارم الوکره را در دقیقه ۹۰ بزند.

الوکره که سال گذشته با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فراتر از انتظاری داشت، در نخستین بازی فصل جدید نیز برد خیره کننده ۴ بر ۲ را مقابل الدحیل ب‌ دست آورد تا پس از شکست شب گذشته السد، یک مدعی دیگر لیگ ستارگان نیز در شروع کارش مغلوب شود.

1732388

 

نویسنده: محمد چهرقانی

دیدگاه‌ها