کد خبر : 1836669 | 12 مرداد 1401 ساعت 21:50 | 11.5K بازدید | 9 دیدگاه

دورتموند تایید کرد؛ برای هالر جانشین جذب می‌کنیم

رئیس بوروسیا دورتموند تایید کرد که این باشگاه ظرف چند روز آینده جانشین سباستین هالر، ستاره جدید این تیم که به سرطان مبتلا شده را به‌خدمت خواهد گرفت.

دورتموند تایید کرد؛ برای هالر جانشین جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هانس یواخیم واتزکه، رئیس بوروسیا دورتموند، اعلام کرد درحالی‌که سباستین هالر، ستاره جدید باشگاه، که اخیرا به سرطان مبتلا شد معالجات پزشکی را پشت سر می‌گذارد دورتموند ظرف چند روز آینده جانشین او را به‌خدمت خواهد گرفت.

سباستین هالر امسال تابستان از آژاکس به دورتموند پیوست اما کمی بعد اعلام شد که او به سرطان مبتلا شده است. مهاجم ساحل‌عاجی تا این لحظه مرحله اول از معالجات خود را پشت سر گذاشته است.

1728817

مهاجم جدید دورتموند در شروع تابستان با یک قرارداد چهارساله به ارزش 35 میلیون یورو از آژاکس به تیم آلمانی پیوست. او قرار بود بعد از جدایی ارلینگ هالند جانشین گلزن نروژی در خط حمله دورتموند باشد و ادین ترزیچ، سرمربی این تیم، امید زیادی به سباستین هالر داشت.

در روزهای اخیر مشخص شد که هالر دست‌کم چندین ماه از میادین دور خواهد بود. رئیس باشگاه دورتموند امروز تایید کرد که زردپوشان آلمانی به دنبال خرید جانشینی برای مهاجم ساحل‌عاجی هستند تا در کوتاه‌مدت بتواند جای خالی او را تا حد ممکن پر کند.

رئیس باشگاه دورتموند در مصاحبه با برنامه تلویزیونی اشپورت‌شاو گفت:" ما اول گفتیم که تا زمانی که مشخص نشود هالر چه مدت دور از میادین خواهد بود؛ صحبتی درباره جانشین نخواهیم کرد. باید به او احترام می‌گذاشتیم. ولی حالا جواب این سوال مشخص شده و می‌دانیم که زمان بازگشت او تقریبا طولانی خواهد بود. بهترین حالت برای ما این است که ظرف هشت تا 10 روز آینده تکلیف جذب یک مهاجم جدید مشخص شود. نمی‌توانیم تمام بار خط حمله را روی دوش یوسفا موکوکو بیندازیم که جوانی هفده ساله است".

دیدگاه‌ها