کد خبر : 1836670 | 12 مرداد 1401 ساعت 22:05 | 18.8K بازدید | 9 دیدگاه

رئیس ناپولی: بازیکن آفریقایی؟ نه، مگر به یک شرط!

رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملت‌های آفریقا بازی نکنند.

رئیس ناپولی: بازیکن آفریقایی؟ نه، مگر به یک شرط!

به گزارش "ورزش سه"، آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی می‌گوید این باشگاه از این پس بازیکنان آفریقایی را به‌خدمت نخواهد گرفت مگر آنکه در قراردادشان با اضافه شدن بندی موافقت کنند که بر اساس آن متعهد می‌شوند برای تیم‌های ملی کشورهای‌شان در جام ملت‌های آفریقا به میدان نروند.

ناپولی فصل گذشته در زمان برگزاری جام ملت‌های آفریقا دو بازیکن مهم خود را برای چندین بازی متوالی در اختیار نداشت. کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی که حالا از ناپولی به چلسی پیوسته، و آندره زامبو آنگیسا، مدافع کامرونی برای حضور در تیم ملی کشورشان، ناپولی را ترک کردند و صحبت‌های رئیس باشگاه نشان می‌دهد غیبت آنها برای تیم ایتالیایی چقدر دشوار بوده است.

1732391

دی‌لورنتیس در مصاحبه جنجالی خود گفت:" در باشگاه به بچه‌ها گفتم دیگر با من درباره بازیکنان آفریقایی صحبت نکنند! من خیلی هم دوست‌شان دارم ولی فقط به این شرط که امضا بدهند در جام ملت‌های آفریقا بازی نخواهند کرد. چون در غیر این‌صورت هم باید برای مقدماتی جام جهانی به کشورشان برگردند و هم برای جام ملت‌های آفریقا. یعنی عملا هیچ‌وقت در اختیار تیم نیستند.

ما مثل احمق‌ها به آنها دستمزد می‌دهیم تا مدام از این کشور به آن کشور سفر کنند و برای دیگران به میدان بروند".

دیدگاه‌ها