کد خبر : 1836683 | 12 مرداد 1401 ساعت 23:50 | 32.7K بازدید | 11 دیدگاه

شکست مطلق؛ حاصل کار غول‌های قطری در هفته اول!

هر سه تیم بزرگ لیگ ستارگان کار خودشان در فصل جدید فوتبال قطر را با شکست آغاز کردند.

شکست مطلق؛ حاصل کار غول‌های قطری در هفته اول!

به گزارش "ورزش سه" اجماع و تصمیم گروهی فوتبال قطر مبنی بر قرار گرفتن تمام ملی‌پوشان قطری باشگاه‌ها در اختیار تیم ملی این کشور باعث شده تا فصل جدید مسابقات لیگ ستارگان با تفاوت خاصی نسبت به سال‌های قبل آغاز شود.
دو روز قبل، السد، قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان در برابر المرخیه در دیداری تماشایی، بازی 0-2 برده را 3-4 واگذار کرد تا خیلی زود هواداران فوتبال این کشور برای یک فصل عجیب آماده شوند. اما این نتیجه پایان شگفتی‌های هفته نخست نبود و امروز، الدحیل، نایب‌قهرمان فصل گذشته برابر الوکره، تیم سوم سال قبل در خانه متحمل شکست سنگین 2-4 شد که امید ابراهیمی، هافبک ایرانی تیم وکره گل سوم را وارد دروازه دحیل کرده بود.

1732421

دقایقی هم در آخرین بازی هفته نخست لیگ ستارگان، الریان، یکی از تیم‌های همیشه مدعی فوتبال قطر در خانه با یک گل مغلوب الشمال شد تا هفته عجیب و غریب فوتبال قطر با سه شکست سه غول اصلی این لیگ به پایان برسد.

1732423

هرچند تیم‌های قطری از بازیکنان خارجی در ترکیب تیمشان استفاده می‌کنند، اما به نظر می‌رسد در اختیار نداشتن بازیکنان ملی‌پوش تا پایان جام جهانی، کار مدعیان همیشگی لیگ ستارگان قطر را دشوار خواهد کرد.

1732422

دیدگاه‌ها