کد خبر : 1836695 | 13 مرداد 1401 ساعت 10:27 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی و اولین بازی دوستانه‌ای که گل نخورد

نساجی مصاف دوستانه با الخریطیات قطر را در حالی به پایان برد که دروازه‌اش بسته ماند؛ این اولین بازی دوستانه‌ای بود که مازنی‌ها گلی دریافت نکردند.

نساجی و اولین بازی دوستانه‌ای که گل نخورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری دو بازی دوستانه در ترکیه برگزار کردند که در اولین بازی و در مصاف با تیم لیبرتی پروفشنالز غنا با نتیجه 3-2 پیروز شدند و دیشب هم در دیدار با الخریطیات با 5 گل پیروز شدند بدون اینکه گلی دریافت کنند. پیش از این مازنی‌ها در مصاف دوستانه با ذوب آهن دو بر یک شکست خوردند، در مصاف با پرسپولیس به نتیجه مساوی 3-3 دست یافتند. امیدهای خود را با نتیجه 5-2 و تیم ملی جوانان را با نتیجه 4-2 شکست داده بودند، بر این اساس مصاف با تیم قطری اولین بازی دوستانه‌ای بود که نساجی گلی دریافت نکرد و این بدین معنی است که نساجی بعد از انجام تمرینات تاکتیکی در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده است.

نساجی در اولین بازی رسمی میزبان تیم مس رفسنجان در استادیوم شهید وطنی است و مازنی‌ها تلاش می‌کنند بازی در حضور تماشاگران و در این استادیوم برگزار شود. نساجی و مس تیم‌هایی بودند که فصل گذشته به دلیل تغییر چمن استادیوم خود از مصنوعی به طبیعی، بازی‌های خود را در دیگر شهرها برگزار کردند. هر چند مس در هفته‌های پایانی به دلیل پایان عملیات بازسازی استادیوم شهر رفسنجان، به خانه‌اش برگشت.

دیدگاه‌ها