کد خبر : 1836698 | 13 مرداد 1401 ساعت 10:31 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

یزدی: نفت مانند یک طفل سر راهی است!

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم نیاز به یک حمایت همه جانبه دارد تا بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

یزدی: نفت مانند یک طفل سر راهی است!

به گزارش "ورزش سه"، هدایت یزدی می گوید فدراسیون دید مثبتی به نفت مسجدسلیمان ندارد و این تیم را به یک طفل سر راهی تشبیه می کند!
حاصل گفت و گو خبرنگار ما با مدیرعامل نفت را در زیر بخوانید:

امسال متفاوت تر هستیم 
هدف از ورزش فوتبال این است یکسری هوادار از آن  لذت ببرند که خدا را شکر این هوادار پرشور و دو آتیشه و علاقه‌مند را  نفت مسجدسلیمان دارد. انتظار ما این است مثل گذشته هوادار ما را حمایت و به مجموعه نفت کمک کند که بتوانیم مسیر فوتبالی مان را در لیگ بیست و دوم طی کنیم. امسال متفاوت تر از سال های دیگر بود و زودتر کارمان را شروع کردیم و وارد نقل و انتقالات شدیم. بعد تمریناتمان را آغاز کردیم؛ در دو مقطع یکبار در تهران و یکبار در مشهد اردو زدیم. الان هم در تهران و به دنبال برگزاری دو، سه باری تدارکاتی هستیم که بتوانیم خودمان را جهت حضوری بهتر و موثر تر در لیگ بیست و دوم آماده کنیم.

باید استفاده لازم را از تفکرات مهاجری ببریم 
نمی خواهم بگویم تیم را مدعی بستیم. تیم را به شکلی بستیم که مثل سال های قبل دغدغه سقوط نداشته باشیم. باید در کوران مسابقات باشیم و ببینیم ظرفیت تک تک بازیکنان چیست؟ ظرفیت بالا است ولی در کنار هم قرار گرفتن آن ها مهم است تا بتوانیم استفاده لازم را از ترکیبی که در تفکرات آقای مهاجری قرار دارند؛ ببریم و نتایج بهتری نسبت به سال های قبل بگیریم.

برای نتیجه گیری نیاز است همه ما دست به دست بدهیم به دور از هرگونه اتفاق ناخوشایندی که شاید در کوران مسابقات گریبانگیر ما شود. ما باید یک واحد شویم از هواداران، مدیران ارشد مسجد سلیمان، اصحاب رسانه فوتبالیست های خوب و مجموعه مدیریت  که بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که با آرامش کارمان را ادامه بدهیم.

روح تازه ای در تیم تزریق شد 
خوشحالیم که امسال خدمت رضا مهاجری هستیم. آقا رضا زحماتی در فصل قبل کشید. همه کارشناسان فوتبالی عنوان می کردند ما کاندیدای اول سقوط هستیم ضمن احترام به مربیانی که  سال قبل در مجموعه ما کار کردند با آمدن آقای مهاجری روح تازه تری تزریق شد و توانستیم شرایط را به سمتی ببریم که در پایان فصل تیممان در لیگ بیست و یکم ابقا شود. از همینجا از مجموعه کادرفنی تشکر می کنیم. پایین جدول بودن، هیچ چیز از ارزش های بازیکنان و کادرفنی ما کم نمی کند. بازیکنان ما واقعا با پتانسیل بودند ولی ممکن است که یک بازیکن با تفکر سرمربی جور در نیاید. امسال را با آقا رضا ادامه می دهیم. انشاالله اتفاقات مثبتی برای استان خوزستان رخ بدهد.

مثل یک طفل سر راهی هستیم! 
شاید نگاه فدراسیون به تیم  ما خیلی مثبت نباشد ولی ما تلاش می کنیم زیر ساخت هایی را مهیا کنیم که مدنظر لیگ برتر باشند. ما باید قبول کنیم تیم ما یکی از تیم های لیگ برتر است. علی رغم اینکه ۱۴ تیم لیگ برتری از منابع مالی دولت استفاده می کنند و در راس آن ها استقلال و پرسپولیس است. ولی ما مثل یک طفل سر راهی هستیم که شرایطمان متفاوت است. نه دولتی هستیم و نه واقعا خصوصی. فوتبال لیگ برتر ما به ظاهر حرفه ای است ولی ابزار های حرفه ای ندارد. ما یکی از تیم هایی هستیم که از نظر منابع مالی ضعیف هستیم و باید تلاش کنیم. ۱۴ تیم از دولت پول می گیرند و به مقداری که برنامه ریزی کردند در حسابشان پول هست ما حتی پولی که برآورد می کنیم که هزینه های فصل جدید را با آن  پرداخت کنیم وجود ندارد. باید یواش یواش پول تزریق کنیم که ادامه حیات دهیم. انشاالله مسئولین کشوری، استانی و شهری به ما کمک بیشتری بکنند که بتوانیم تیم را با شرایط بهتری راهی مسابقات کنیم و شرایط خوبی را برای مردم مظلوم و محروم مسجد سلیمان مهیا کنیم.

دیدگاه‌ها