کد خبر : 1836707 | 13 مرداد 1401 ساعت 11:17 | 75.4K بازدید | 174 دیدگاه

هشت روز تا آغاز لیگ برتر - دوره بیست و دوم

نظرسنجی: کنجکاو تماشای کدام بازیکن هستید؟

لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با جذابیتی مضاعف همراه است.

نظرسنجی: کنجکاو تماشای کدام بازیکن هستید؟

به گزارش ورزش سه، در آستانه برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، لیگ برتر ایران به یکی از جذاب‌ترین دوره‌های برگزاری خود نزدیک می‌شود. حضور مربیان باتجربه و گران‌قیمت و همچنین بازگشت تنی چند از ستاره‌های ملی که در لیگ‌های خارجی شاغل بودند و در عین حال حضور بازیکنان خارجی شاخص از کشورهای مختلف باعث شده لیگ امسال کنجکاو برانگیز و کاملا غیرقابل پیش‌بینی به نظر برسد.

در این بین در نقل و انتقالات تابستانی اتفاقات مهمی رخ داد و علاوه‌بر‌ جابه‌جایی‌های بزرگ، تعدادی فوتبالیست شاخص به‌عنوان بازیکن، تیم‌هایشان را در لیگ جدید همراهی خواهند کرد.

از نقل و انتقالات مهم این فصل می‌شود به انتقال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس، حضور کاوه رضایی و سجاد شهباززاده و احتمال عقد قرارداد با محمد محبی در استقلال، انتقال چند بازیکن نامدار مثل اشکان دژاگه، وریا غفوری، احسان پهلوان و ... به فولاد، حضور لوسیانو پریرا در مس رفسنجان، ارنج بازیکنانی مثل محمد خدابنده‌لو، وسلی و یکی دو بازیکن دیگر در گل گهر و همچنین ستارگانی که در این فصل به سپاهان پیوسته‌اند؛ از مانوئل فرناندز معروف تا رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور و داسیلویرا و البته تراکتوری‌ها که همچنان در تک و تای تقویت و ورود بازیکنان جدیدی هستند که به خریدهای قبلی‌شان (ریکاردو آلوز، واگنین، رضا اسدی و ...) اضافه بشوند.

به اینها باید بازیکنان باتجربه یا جوانی که در سایر تیم‌های لیگ حضور دارند نیز اضافه کنید؛ از ذوب آهن و نساجی تا هوادار و نفت مسجدسلیمان و پیکان و باقی تیم‌هایی که امسال با تمام توان در لیگ برتر شرکت می‌کنند تا بهترین فصل فوتبالی خود را در آستانه جام جهانی رقم بزنند.

با حضور هفت تیم پر ستاره و مدعی و تیم‌هایی که با مربیان خوب، دوران آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند؛ لیگ امسال یک‌ لیگ متمایز است اما ممکن است شما روی تعداد خاصی از بازیکنان متمرکز باشد و انتظار درخشش یک‌ چهره خاص را داشته باشید.

در این نظرسنجی شرکت کنید و به ما بگویید که در انتظار درخشش کدام بازیکن هستید و کنجکاوید سطح و نمایش کدام یک از ستاره‌های این فصل لیگ برتر را چه از بین تازه‌وارد‌ها و چه از بین کسانی که در تیم‌شان باقی مانده‌اند تماشا کنید؟ نظرات شما با حداقل زمان به‌نمایش درخواهند آمد.

دیدگاه‌ها