کد خبر : 1836714 | 13 مرداد 1401 ساعت 11:24 | 8.5K بازدید | 8 دیدگاه

مذاکرات آغاز شد؛ کاوانی به دورتموند می‌رود؟

مدیران بروسیا دورتموند مذاکراتی را برای جذب ادینسون کاوانی، ستاره سابق منچستریونایتد، آغاز کرده‌اند.

مذاکرات آغاز شد؛ کاوانی به دورتموند می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند تابستان امسال ارلینگ هالند را از دست داد تا با مشکلی اساسی در خط حمله روبه‌رو باشد اما سباستین هالر قرار بود به‌عنوان جانشین این بازیکن در ترکیب این تیم به میدان برود. 
این مهاجم که فصل گذشته عملکرد خوبی در آژاکس از خود به‌نمایش گذاشته بود به دورتموند پیوست اما شرایط مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و آزمایش‌های پزشکی نشان داد که او به تومور بدخیم بیضه مبتلا شده است و نمی‌تواند به این زودی به میادین بازگردد. 
همین موضوع باعث شده است که مدیران دورتموند به‌صورت جدی به دنبال جذب بازیکن جدیدی برای این پست باشند که گزینه‌ای کوتاه‌مدت اما مطمئن باشد و بتواند در طول مدت دوری هالر از میادین، نیازهای این تیم در خط حمله را برطرف کند. 

1722818
حالا رسانه‌های آلمانی از آغاز مذاکرات مدیران این باشگاه آلمانی با کاوانی خبر داده‌اند و به نظر می‌رسد که این بازیکن هم برای پیوستن به این باشگاه و کسب تجربه بازی در بوندس‌لیگا بی‌میل نیست. 
قرارداد کاوانی با منچستریونایتد در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به‌عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شد. پیش از این گفته شده بود که او برای امضای قرارداد با ویارئال به توافق رسیده است اما چنین اتفاقی رخ نداد.
فرصت حضور در دورتموند و بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند گزینه جذابی برای این بازیکن اروگوئه‌ای باشد که آمار درخشانی را در سال‌های گذشته و خصوصا در ترکیب پاری‌سن ژرمن از خود به‌جای گذاشته است.

دیدگاه‌ها