کد خبر : 1836721 | 13 مرداد 1401 ساعت 11:54 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

جدایی دروازه‌بان بارسا؛ نتو در یک قدمی بورنموث

بورنموث در حال انجام مذاکرات نهایی برای جذب نتو، دروازه‌بان بارسلونا است.

جدایی دروازه‌بان بارسا؛ نتو در یک قدمی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، بورنموث که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده در تلاش است تا تیمش را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده کند. 
این باشگاه از مدت‌ها قبل شرایط نتو را به‌عنوان گزینه اصلی دروازه‌بانی‌اش در نظر داشت و حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که مذاکرات بین این دو باشگاه آغاز شده و پیشرفت قابل توجهی هم داشته است. 
این دروازه‌بان باتجربه به احتمال زیاد در طول سه تا چهار روز آینده برای انجام تست پزشکی راهی انگلیس خواهد شد و پس از آن قراردادی را با بورنموث به ثبت می‌رساند تا چهارمین خرید تابستانی این باشگاه لقب بگیرد. 

1732470
اولین بازی بورنموث پس از بازگشت به لیگ برتر، روز شنبه برابر استون ویلا برگزار خواهد شد و نتو مطمئنا در این بازی غایب خواهد بود اما احتمال دارد که در بازی هفته آینده برابر منچسترسیتی بتواند در ترکیب این تیم قرار بگیرد. 
این بازیکن 33 ساله در طول سه سال حضورش در بارسا تنها 21 بار در دروازه این تیم قرار گرفت اما تجربیات زیادی از دوران حضورش در والنسیا، یوونتوس و فیورنتینا دارد و همین می‌تواند ویژگی ارزشمندی برای بورنموث باشد. 
بارسلونا نیز که با معضل ثبت قراردادهای بازیکنان جدیدش به دلیل قانون سقف پرداخت دستمزد از سوی لالیگا روبه‌روست، از فروش او استقبال می‌کند. خصوصا که این باشگاه در فروش بازیکنانی که در فهرست مازاد ژاوی قرار داشتند چندان موفق عمل نکرده است و حالا از جدایی نتو به همین دلیل استقبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها