کد خبر : 1836730 | 13 مرداد 1401 ساعت 12:35 | 33.8K بازدید | 3 دیدگاه

علاقه تن‌هاخ به همکاری دوباره با ستاره چلسی

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد مشتاق است که بار دیگر با حکیم زیاش همکاری کند.

علاقه تن‌هاخ به همکاری دوباره با ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، زیاش در فاصله سال‌های 2017 تا 2020 تحت هدایت تن‌هاخ در ترکیب آژاکس به میدان رفت و نمایش درخشانی را هم ارائه کرد. 
آنها به همراه یکدیگر فاتح دوگانه فوتبال هلند در فصل 19-2018 شدند و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم راه پیدا کردند و تنها چند ثانیه با صعود تا فینال فاصله داشتند. 
زیاش یکی از مهره‌های کلیدی این مربی هلندی در ترکیب آژاکس بود و موفق شد در طول دوران حضورش در این تیم 49 گل در 164 بازی به ثمر برساند و پس از آن تصمیم گرفت پیراهن چلسی را به تن کند. 

1540508
تن‌هاخ حالا به‌صورت جدی در تلاش است تا با خرید بازیکنان جدید بتواند شرایط یونایتد را بهبود ببخشد و یکی از گزینه‌هایی که برای این کار در نظر دارد زیاش است که به نظر می‌رسد از شرایط خوبی در چلسی برخوردار نیست و به جدایی از این باشگاه فکر می‌کند. 
اما بعضی از مدیران یونایتد با توجه به شرایطی که این بازیکن در استمفوردبریج داشته است با انجام این انتقال موافق نیستند. او در طول دو فصل حضور در این تیم تنها 29 بازی در لیگ برتر انجام داده و نتوانسته است خودش را به ترکیب این تیم تحمیل کند.
بازیکنانی چون میسون مونت، کای هاورتز و تیمو ورنر همیشه به او ترجیح داده شدند و او نتوانست توانایی‌اش را در سطح بالای لیگ برتر ثابت کند اما تن‌هاخ امیدوار است که بتواند بار دیگر بهترین بازی ممکن را از این ستاره مراکشی در اولدترافورد بگیرد.

دیدگاه‌ها