کد خبر : 1836734 | 13 مرداد 1401 ساعت 12:56 | 13.6K بازدید | 11 دیدگاه

کومان:

هدفم قهرمانی در بوند‌س‌لیگا، CL و جام جهانی است

کینگزلی کومان، وینگر بایرن مونیخ، امیدوار است که تیم ملی فرانسه از عنوان قهرمانی‌اش در جام جهانی دفاع کند.

هدفم قهرمانی در بوند‌س‌لیگا، CL و جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، کومان آماده است تا فصل دشوار و فشرده‌ای را که در پیش دارد؛ آغاز کند و اهداف بلندپروازانه‌ای را برای این فصل در نظر دارد. 
این بازیکن فرانسوی امیدوار است که بتواند به بایرن برای تکرار قهرمانی در بوندس‌لیگا و فتح لیگ قهرمانان کمک کند و با تیم ملی کشورش هم در جام جهانی بدرخشد و از عنوان قهرمانی ارزشمند این تیم در این رقابت‌ها دفاع کند. 
او درباره رویاهایش برای آینده به روزنامه دیلی میل گفت:« فکر می‌کنم که من به رویاهایم رسیده‌ام و حالا فقط هدف دارم. رویا برای من مربوط به زمان جوانی است اما حالا هدف‌هایی دارم که می‌دانم می‌توانم به آنها برسم، مانند قهرمانی در بوندس‌لیگا، لیگ قهرمانان و جام جهانی.»

1676096
کومان درباره جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:« من می‌خواهم قهرمان جام جهانی شوم چون جام جهانی 2018 را به دلیل مصدومیت از دست دادم. بنابراین حالا می‌خواهم این غیبت را جبران کنم و یک قهرمانی با تیم ملی کشورم به‌دست آورم تا این احساس را تجربه کنم.»
این بازیکن با اشاره به علاقه‌اش به لالیگا و لیگ برتر انگلیس اضافه کرد:« علاقه زیادی به این دو لیگ دارم و مطمئنا دوست دارم روزی در آنها به میدان بروم. من دوست دارم تجربه جدیدی را داشته باشم اما پیش از هر اتفاقی باید با باشگاه صحبت کنم. مقصد بعدی من مطمئنا از بین این دو لیگ خواهد بود چون دوست دارم کاری را انجام دهم که قبلا انجام نداده‌ام و لیگ ایتالیا هم جذابیت خاصی برای من ندارد.»

دیدگاه‌ها